اجتماعی و فرهنگی

محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی ۲۲ بهمن از چه ساعتی در معابر تهران آغاز می‌شود؟

به گزارش شورا‌آنلاین، سردار "حسین رحیمی" در تشریح تمهیدات ترافیکی راهپیمایی با شکوه ۲۲ بهمن گفت: از آنجا که مسئولیت برقراری نظم و امنیت راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن ماه بر عهده پلیس است از چند روز قبل برنامه ریزی هایی در این خصوص پیش بینی شده تا این مراسم هر چه باشکوه تر و در کمال نظم و آرامش برگزار شود.

وی با اشاره به اینکه مسیر اصلی راهپیمایی امسال از میدان امام حسین (ع) تا میدان آزادی است، گفت: محدودیت ها به تناسب حرکت جمعیت در طول مسیر اعمال می شود.

وی ادامه داد : از نیمه شب امشب در تمام محورهای ۱۰ گانه به سمت خیابان آزادی و انقلاب و در محور اصلی از میدان امام حسین(ع) تا میدان آزادی، محدودیت ها اعمال می شود.

سردار رحیمی، تصریح کرد : از ساعت ۲۲ امشب، نیز رینگ داخلی میدان آزادی برای برپایی جایگاه های ویژه و همچنین برگزاری مراسم فردا، مسدود شده و شهروندان می توانند از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

رئیس پلیس پایتخت با تاکید بر اینکه وسایل حمل و نقل عمومی از جمله مترو و اتوبوس های درون شهری، به صورت دائم در اختیار شهروندان است و هموطنان می توانند از این وسائل نقلیه استفاده کنند، تصریح کرد: شهروندان می توانند در مسیرهای شمالی و جنوبی منتهی به میدان آزادی خودروهای سواری خود را با اطمینان از حضور پلیس، متوقف کرده و برای شرکت در مراسم از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

وی با تاکید بر اینکه از صبح روز یکشنبه ۲۲ بهمن ماه، هر گونه توقف و تردد خودرو و موتورسیکلت در مسیرهای راهپیمایی ممنوع است، افزود: تمهیدات ترافیکی از ساعت ۸  صبح فردا آغاز و به تناسب حضور شهروندان و راهپیمایان، اعمال خواهد شد.

براساس گزارش سایت پلیس، فرمانده انتظامی تهران بزرگ در پایان، خاطرنشان کرد : پایانه غرب تهران تا پایان مراسم بسته است و شهروندان و مسافران می توانند برای دسترسی به فرودگاه برای پرواز های مسافری از مسیرهای جایگزین که از سوی پلیس راهنمایی و رانندگی اعلام شده است، استفاده کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا