مدیریت شهری

ممنوعیت بساط گستری در محورهای اصلی راهپیمایی ۲۲ بهمن

به گزارش شورا‌آنلاین، در راستای تسهیل آمد و شد شهروندان، پیشگیری از ایجاد ترافیک سنگین جمعیتی، حفاظت از معابر عمومی و حفظ نظم راهپیمایی ۲۲ بهمن، با تدابیر صورت گرفته از سوی شهرداری تهران و برنامه ریزی و پهنه بندی های صورت گرفته توسط شرکت شهربان، ۴۵۰ نیروی انضباط شهری با ۱۷۰ دستگاه خودرو و ۵۰ دستگاه موتورسیکلت، انضباط شهری مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در تهران را برقرار می کند

 

بر اساس طرح انضباط شهری ویژه مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن، هرگونه بساط گستری در محورهای اصلی راهپیمایی و نیز بساط گستری تا عمق ۲۰۰ متری محورهای اصلی راهپیمایی ممنوع است.

 

در این طرح، شهرداری های مناطق ۲، ۵، ۶، ۷، ۹، ۱۰، ۱۱ و ۱۲ به عنوان مناطق موظف و شهرداری های سایر مناطق به جز منطقه ۲۰، به عنوان مناطق معین، در اجرای طرح انضباط شهری مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن تحت برنامه ریزی و نظارت شرکت شهربان، انجام وظیفه خواهند کرد.

 

۴۵۰ نیروی انضباط شهری از ساعت ۵ صبح روز یکشنبه ۲۲ بهمن ماه ۹۶ در محورهای تعیین شده مستقر خواهند شد. گفتنی است به دلیل حضور شهرداری منطقه ۹ در محور اصلی راهپیمایی، نیروهای انضباط شهری موظف در این منطقه از شنبه شب در محورهای مشخص شده، حضور خواهند داشت.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا