مدیریت شهری

آغاز برف روبی کوچه ها پس از اتمام عملیات بزرگراهی/ پاکسازی معابر فرعی از روز گذشته آغاز شده است

به گزارش شورا‌آنلاین، رسول کشت پور در خصوص آخرین اقدامات پاکسازی مسیرهای فرعی و کوچه های این منطقه گفت: به دلیل اینکه ما یک منطقه بزرگراهی محسوب می شویم، اولویت پاکسازی بزرگراه ها هستند. در کنار این مناطق نیز مسیرها و شبکه های یک و دو را در دستور کار خود قرار داده ایم. خوشبختانه با تلاشی که در چند روز اخیر صورت گرفت، توانستیم به صورت شبانه روزی در بزرگراه ها و شبکه های یک و دو اقدام به پاکسازی کنیم تا مشکل انسدادی به وجود نیاید.

 

شهردار منطقه ۲ با اشاره به اینکه کوچه ها و مسیرهای فرعی پس از انجام فرآیند پاکسازی بزرگراهی، از دیروز در دستور کار قرار گرفته است، عنوان کرد: ما در ابتدا از پیام های ۱۳۷ شروع کرده و نسبت به پاکسازی اقدام کردیم. در کنار آن دستور دادیم که عوامل ناحیه گشت زنی داشته باشند تا اگر کوچه ای دچار مشکل باشد، سریعا نسبت به رفع آن اقدام کنند.

 

وی با اشاره به اینکه کار پاکسازی معابر فرعی و کوچه ها از ظهر دیروز آغاز شده و ادامه خواهد داشت، عنوان کرد: باید به این مسئله توجه داشت که تعداد کوچه ها در سطح نواحی بسیار زیاد است و اگر شهردار منطقه ای این ادعا را داشته باشد که علاوه بر شبکه های بزرگراهی و شبکه های یک و دو، توانسته که به صورت همزمان به کوچه ها و مسیرهای فرعی بپردازد، این مسئله امکان پذیر نیست.

 

کشت پور در ادامه افزود: طبیعی است که ما باید اولویت تلاش خود را بر پاکسازی سطوح سواره رو بگذاریم و بعد از آن به کوچه بپردازیم.

 

شهردار منطقه ۲ با اثربخش دانستن مشارکت های مردمی در این فرآیند، عنوان کرد: از شهروندان تقاضا می کنیم جلوی رمپ منازل یا پیاده روها را پاکسازی کرده و درختان مقابل منازل خود را بتکانند.

 

کشت پور در پایان خاطرنشان کرد: البته حجم برف خیلی زیاد بود و شهروندان عزیز حق دارند، اما با این حال باید با مشارکت مسئولانه خود، شهرداری را در انجام وظایفش یاری دهند و محیط زندگی خود را هرچه سریعتر به حالت عادی درآورند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا