ورزشی

شمسایی: شرمنده ام فقط دروغ شنیدم

به گزارش شورا‌آنلاین، وحید شمسایی درباره شکسته شدن رکورد آقای گلی‌اش توسط فالکائو برزیلی، بیان‌ کرد: از یک ساعت پیش که تلفن همراهم را روشن کردم، ۲۸۴ بار تماس از دست رفته روی موبایلم افتاد. فشار عجیبی روی من است که باعث نابودی‌ام می‌شود. نمی‌توانم جوابگوی مردم باشم و تنها در یک جمله می‌توانم بگویم فالکائو از وحید شمسایی رد نشد،‌ بلکه از روی ورزش ایران گذشت.

او افزود: برزیلی‌ها عزم چند ساله برای شکستن این رکورد داشتند. فالکائو سه بار از تیم‌ ‌ملی خداحافظی کرد اما او را باز گرداندند. او ۷۰ بازی ملی بیش‌تر از من دارد و شش سال بیش‌تر بازی کرده است و تمام برزیل برای شکستن این رکورد بسیج شدند.

شمسایی با بیان این که به عنوان یک سرباز وظیفه‌ام را برای کشورم انجام داده‌ام، گفت‌: مسوولان عالی رتبه کاری برای از دست نرفتن این رکورد نکردند. من از خودم گذشتم اما نمی‌توانم از کشورم بگذرم. با افتخار پرچم ایران را چند سال به اهتزاز در آوردم اما قدر ندانستند. حال باید بیایند و جوابگوی مردم باشند.

کاپیتان پیشین تیم‌ ‌ملی در پاسخ به این سوال که آیا روی صحبتش با مسوولان فدراسیون است یا کادر فنی تیم‌ ‌ملی؟ توضیح داد: از هیچ کسی اسمی نمی‌آورم. نماینده مجلس شورای اسلامی در صحن علنی از این موضوع صحبت کرد اما برخی آقایان فقط دروغ تحویل مردم دادند. تمام ایران از من درباره این موضوع سوال می‌پرسند اما جوابی ندارم. به آن‌ها فقط می‌گویم شرمنده‌ام که برزیل عزمش را جزم کرد اما کشورم برایم کاری نکرد. من تمام فرصت‌های زندگی‌ام را با افتخار به خاطر کشورم از دست دادم.

شمسایی هم‌چنین درباره این که گفته می‌شود قرار است به تیم‌ ‌ملی دعوت شده و رکورد را باز پس گیرد، به ایسنا، گفت‌: نوش دارو بعد از مرگ سهراب به درد جرز لای دیوار می‌خورد. تمام رسانه‌ها و صفحات مجازی از صبح امروز (چهارشنبه) شکستن رکورد آقای گلی را پوشش داده‌اند. این رکورد از یک کشور گرفته شد. شما در این چند وقت اخیر به جز دروغ از آقایان چه شنیده‌اید؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا