ورزشی

حدادی: برای المپیک توکیو دورخیز کردم

به گزارش شورا‌آنلاین، احسان حدادی در مورد شرایط تمرینی خود در حضور مک ویلکینز مربی آمریکایی‌اش اظهار کرد: تمرین‌هایم در کیش در حال انجام است. هر روز مک تست‌هایی که مورد نیاز است را از من می‌گیرد. خدا را شکر که تا این جای کار تمرین‌هایم خوب پیش رفته است. هرچند روز به روز تمرین‌هایم سنگین‌تر می‌شود و شرایط هم سخت‌تر خواهد شد.

وی در ادامه افزود: مک از شرایط بدنی من راضی است. او چند سالی است که از من شناخت دارد و تکنیک بدنی من را می‌شناسد. مک معتقد است که تکنیک بدنی‌ام خوب است و فقط در این سال‌ها که مربی نداشته‌ام مقداری مشکلات به وجود آمده که باید رفع شود. او می‌خواهد که بدون دغدغه تنها بر روی ورزش متمرکز شوم تا نتیجه خوبی حاصل شود.

پرتابگر دیسک المپیکی ایران گفت: متاسفانه ورزشکاران ایرانی دغدغه‌های زیادی دارند. باید به فکر زندگی آینده و درآمد باشیم چون ورزش مخصوصا ورزش انفرادی هیچ درآمدی برای ما ندارد. البته در این باره با وزیر ورزش صحبت‌هایی شد و حرف‌هایی مطرح شد که انگیزه من را بیشتر کرد. امیدوارم که هرچه زودتر آن شرایط خوب مهیا شود و بتوانم با خیال راحت و بدون هیچ دغدغه‌ای تمرین کنم.

حدادی خاطرنشان کرد: بزرگ‌ترین نگرانی مک ویلکینز این است که من هیچ دغدغه‌ای نداشته باشم و با فکری باز فقط تمرین کنم. برای من سخت است که تنها روی ورزش متمرکز باشم، امیدوارم شرایط مهیا باشد تا با فکری باز، تمرین کنم.

حدادی هدف اصلی خود را المپیک ۲۰۲۰ عنوان کرد و گفت: هدف اصلی ما بازی‌های آسیای نیست، بلکه هدف المپیک ۲۰۲۰ توکیو است. بازی‌های آسیایی نیز جزو کار است و مسابقه تمرینی است که تا المپیک ۲۰۲۰ باید بگذرانیم. به هر حال من امیدوارم  که در بازی‌های آسیایی جاکارتا، قهرمانی جهان  2019 و همچنین المپیک ۲۰۲۰ توکیو بتوانم پرچم کشورم را به اهتزاز درآورم.

نایب قهرمان المپیک لندن در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا شرایط و امکانات در کیش مهیا است یا خیر گفت: خدا را شکر مشکلی در کیش نیست. امکانات نسبی است. نمی‌توان گفت عالی است ولی امکانات و شرایط نسبتا خوب است. تمرین‌ها را تا بازی‌های آسیایی با مربی ام پیگیری می‌کنیم تا ان‌شاءالله بتوانیم در بازی‌های آسیایی نتیجه خوبی بگیریم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا