سیاسی

مدیران نجفی ضعف خود را گردن مسئولان قبلی می‌اندازند!/باید در مورد برف بهتر عمل می‌کردیم

به گزارش شورا‌آنلاین، محمد حقانی اظهار کرد: شهر تهران دارای زیرساخت‌های لازم نیست و حتی اگر بارندگی هم داشته باشیم باز هم در زمینه طرح جمع‌آوری آب‌های سطحی دچار مشکل هستیم و معلوم نیست چه زمانی این پروژه به اتمام خواهد رسید.

وی ادامه داد: من بارها گفته‌ام که تهران شهر بی‌دفاعی است. این کلانشهر زیرساخت‌های لازم را برای مدیریت بحران ندارد و ما هنوز هم به صورت ابتدایی و خیلی معمولی با بحران‌ها برخورد می‌کنیم. ما باید در مورد برف بهتر عمل می‌کردیم.

عضو سابق شورای شهر تهران با بیان اینکه در این کلانشهر ظرف و مظروف‌ما به هم نمی خورد، گفت: این همه اتومبیل و تراکم جمعیت وجود دارد و علیرغم پیش‌بینی‌هایی که حوزه خدمات شهری تهران انجام داده  بود باز هم مشکلات وجود داشت. اگر چه خیابان‌های اصلی و بزرگراه‌ها باز شدند ولی این مشکلات در کوچه‌ها وجود داشت.

وی با تاکید بر اینکه باید مدیریت واحد شهری وجود داشته باشد، اظهار کرد: یکی از اشکالات اساسی کلانشهرهای ما که هم هزینه بر است و هم به هر حال انرژی و وقت زیادی را می گیرد به نداشتن مدیریت شهری باز می‌گردد.

حقانی ادامه داد: البته در بحران‌های معمولی مثل برف و باران مدیریت واحد شهری شاید خیلی تاثیرگذار نباشد اما تاکید می‌کنم که این مدیریت واحد برای ابر شهری مثل تهران از نان شب هم واجب تر است.

عضو سابق شورای شهر تهران با اشاره به انتقادات مدیران فعلی از گذشتگان عنوان کرد: من معتقدم اشکالات شهر را باید گفت به عنوان مثال ما زیرساخت نداریم و کمبود امکانات وجود دارد، تجهیزات ماشینی هم به روز نیست و ما باید به دنبال رفع آنها باشیم اما این را هم قبول ندارم که مدیری به جای انجام کار، همه مسائل را به گردن گذشته و مسئولین قبل بیندازد.

وی با اشاره به اینکه مدیران نجفی ضعف خود را به گردان مسئولان قبلی می‌اندازند، گفت: من اعتقاد دارم که به هر حال هر مدیری به مسئولیتی ماموریت پیدا می‌کند و باید آسیب شناسی قوی از مسائل، کمبودها و نارسایی‌ها داشته باشد و خودش به جای صحبت کردن بخشی از این نارسایی ها را برطرف کند.
منبع:تسنیم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا