ورزشی

استقلال فینالیست جام حذفی شد

به گزارش شورا‌آنلاین، دیدار تیم‌های صنعت نفت آبادان و استقلال در چارچوب رقابت‌های جام حذفی فوتبال ایران با برتری ۲ بر یک آبی‌پوشان پایتخت به پایان رسید.

گزارش نیمه اول:

در این نیمه بازی نسبتا برابر و توامان با اشتباهات فردی از سوی دو تیم ارائه شد.

در ابتدای این بازی اشتباه سوشا مکانی فرصت عالی‌ای را برای پژمان منتظری ایجاد کرد تا این بازیکن در دقیقه هفتم گل اول استقلال را به راحتی ثمر برساند.

در ادامه فرصت خوب برای پریرا مقابل دروازه استقلال در دقیقه ۱۰ ایجاد شد که منتظری با تکل به موقع توپ را به کرنر فرستاد.

در دقیقه ۲۵ این دیدار تیم صنعت نفت آبادان به یک گل دست یافت ولی داور بازی آن را آفساید اعلام کرد.

آخرین فرصت تیم صنعت نفت آبادان هم در دقیقه ۴۰ بود که ضربه کرار در یک ضربه ایستگاهی به اوت رفت.

در دقیقه ۴۳ این دیدار اشتباه عجیب سوشا مکانی یک فرصت عالی را برای شجاعیان ایجاد کرد و این بازیکن با یک ضربه آرام توپ را از میان پاهای سوشا مکانی به گل دوم استقلال تبدیل کرد.

گزارش نیمه دوم:

در نیمه دوم این دیدار تیم صنعت نفت آبادان تلاش زیادی برای گلزنی و جبران مافات کرد و به نوعی بر بازی سوار بود. آنها در دقیقه ۶۱ موفق شدند روی یک ارسال بلند و ضربه سر پریرا روی اشتباه رحمتی گل نخست را به ثمر برسانند.

در ادامه آنها تلاش زیادی را برای گلزنی کردند ولی مدافعان استقلال مانع از فروپاشی دروازه استقلال و آبی‌های پایتخت هم در آن سوی میدان در ضد حملات فرصت‌های نسبتا خوبی داشتند که با بی دقتی آنها را از دست می دادند.

در اواخر این دیدار بازی احساسی از سوی دو تیم ارائه شد و در نهایت استقلال با حساب دو بر یک پیروز شد تا فینالیست جام حذفی شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا