مدیریت شهری

همزمان با هفته تهران و روز کودک انجام شد؛ مجموعه پارک هیجانی منطقه در اختیار کودکان کار

شهردار منطقه۲ گفت: به مناسبت نکوداشت هفته تهران و همچنین روز کودک، یک روز مفرح  و شاد برای کودکان کار  در مجموعه هیجانی منطقه فراهم شد.

به گزارش شوراآنلاین و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲، مهدی صالحی با بیان این که مراسم به دلیل تقارن  نکوداشت تهران و روز کودک برگزار شد گفت: کودکان کار و خیابان، به عنوان قشری در معرض آسیب، یکی از گروه‌های هدف مدیریت شهری هستند و این روزها بهترین بهانه برای پرداختن به این کودکان دوست داشتنی اما در معرض آسیب است.

وی  افزود: مدیریت شهری منطقه در حوزه مسوولیت های اجتماعی خود، برنامه ای با شیوه ای متفاوت برای این کودکان پیش بینی کرد تا روزی شاد، به یادماندنی و البته هدفمند را برای آنان رقم بزنیم.

وی با تاکید بر اینکه موفقیت فردی و اجتماعی آینده سازان جامعه در گرو رعایت حقوق کودکان و نوجوانان و برنامه های غنی حمایتی و تربیتی برای این قشر از اجتماع است، گفت: کودکان کار و خیابان نیازمند حمایت و توجه ما هستند از همین رو امیدوارم با برنامه ریزی های هوشمند بتوانیم از این قبیل برنامه ها و اتفاقات تاثیرگذار در حوزه کودک را بیشتر کنیم و شاهد فرهنگ سازی بهتر و محیطی شاد برای کودکان در جامعه باشیم.

شهردار منطقه با بیان اینکه هدف عمده ما از همراهی در بحث کودکان کار تقویت مباحث فرهنگی است، افزود: بدین منظور  فضای تفریحی و هیجانی آدرنالین میزبان ۶۰ کودک کار بود  و تجربه یک روز شاد و پرهیجان برای آنها رقم خورد.

لازم به ذکر است همزمان با این برنامه، امیر قاسمی رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران نیز در جمع کودکان حاضر شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا