سیاسی

نمی‌دانم چرا شهرداری خط ۷ مترو را تعطیل کرد!/ مدیران و اعضای شورای شهر جدید بذر یاس و ناامیدی نکارند

به گزارش شورا‌آنلاین، اسماعیل دوستی با اشاره به اعزام تیمی متخصص از اعضای شورای قبلی برای بازدید از ظرفیت های خط ۷ مترو و ارزیابی میزان امنیت آن گفت: آقای حافظی از مسافرگیری خط ۷ مترو انتقاد کرده بود، به همین دلیل تیمی متخصص از اعضای شورای وقت به همراه دنیامالی به عنوان رئیس کمیسیون حمل و نقل و عمران شورا و  چمران به عنوان رئیس شورا جهت بازدید از خط ۶ و ۷ مترو عازم شدند.

عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی افزود: من در آن زمان سفر بودم اما پس از بازگشت با اطلاعاتی که از دوستان گرفتم، نسبت به استانداردها و آمادگی خط ۷ برای مسافرگیری یقین پیدا کردم و این مهم برای ما محرز شد

وی ادامه داد: حال خط ۷ مترو تهران از سوی شهرداری تعطیل شده است. آن ها می گویند مسافرگیری از این خط را به تابستان ۹۷ موکول کرد ه اند.

این عضو سابق شورای شهر تهران دلیل تعطیلی خط ۷ مترو تهران و بازگشایی مجدد آن در تابستان سال آینده را مورد سوال قرار داد و گفت: واقعا نمی دانم چرا خط ۷ مترو تهران را تعطیل کرده اند. دوستان شورای شهر جدید و تیم مدیریت شهری باید بدانند با زیرسوال بردن اقدامات شورای شهر قبل عملا بذر یاس و ناامیدی را در جامعه پراکنده می کنند.

دوستی در همین خصوص بذرافشانی ناامیدی در جامعه را مصداق بی اخلاقی دانست و گفت: دوستان شورای شهر پایتخت و مدیران جدید شهری باید جامعه را با واقعیت ها مواجه کنند و تحقق آن قطع به یقین به سود افکارعمومی خواهد بود. در عین حال منفی بافی و بزرگ نمایی ضعف های دوره قبلی و القای کم کاری همکاران سابق در هیچ شکل و صورتی قابل قبول نیست.

این عضو سابق شورای شهر ابراز امیدواری کرد دلایل تعطیلی خط ۷ به طور دقیق برای مردم بازگو شود تا افکارعمومی در جریان واقعیات قرار گیرند.
منبع:فارس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا