اجتماعی و فرهنگی

طرح ترافیک جدید با طرح قدیم فرق عمده‌ای ندارد/ اجازه پلیس برای تردد ۲۰ هزار طرح بیشتر در طرح روزانه

به گزارش شورا‌آنلاین، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ در حاشیه همایش یک روزه همسران جانبازان شهید، جانبازان ۷۰ درصد و جانبازان ویلچری فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسش فارس در خصوص آمار جانبازان و شهدای فرماندهی انتظامی تهران بزرگ اظهارداشت: این فرماندهی ۲ هزار و ۴۸۰ جانباز، ۱۰۰۵ نفر شهید، ۳۰۶ آزاده را تقدیم انقلاب کرده است.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ در خصوص اغتشاشات گفت: برای اولین بار بعد از انقلاب با تدبیر، مردم‌داری، خویشتن‌داری و با کمترین هزینه تجمعات جمع شد.

سردار رحیمی در خصوص حادثه‌ شهرداری تهران اعلام کرد: در کوچه فرعی مجاور شهرداری یک شیشه شکسته شد و تنها به بخش کوچکی از یک میز و بخشی از کامپیوتر خسارت وارد شد، صدمات جزئی بوده که البته پلیس در حال پیگیری موضوع است.

این مقام ارشد پلیس پایتخت به طرح امنیت و آرامش شبانه پلیس تهران که دیشب توسط ماموران پلیس انجام شد و گفت: این طرح انشاالله به طور مرتب ادامه پیدا خواهد کرد؛ تمام بخش‌ها و تمام پلیس‌های تخصصی در این طرح شبانه پای کار آمده‌اند تا بتوانیم امنیت و آرامش را برای مردم مهیا سازیم.

وی با اعلام این مطلب که ما تلاشمان این است که اقداماتمان پیش‌دستانه باشد به حادثه غافلگیری سارقان مسلح طلافروشی که دیروز در یافت‌آباد به وقوع پیوست و اظهارداشت: بعد از ۲ ماه کار اطلاعاتی و رصد سارقان در قهوه‌خانه و پاتوق‌هایی که داشتند، پلیس توانست با اقدام پیش‌دستانه‌ای قبل از وقوع سرقت آنها را در محل دستگیر کند.

وی تأکید کرد: تلاش پلیس این است که قبل از وقوع اتفاق با مجرمین، متخلفین و مخلین نظم و انضباط برخورد کند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ در پاسخ به سوالی در خصوص نبود مجازات بازدارنده در مورد ماده مخدر گل گفت: در رابطه با بحث مواد مخدر اعدام را برداشتند ما ناراحت نشدیم اما معتقدیم که باید مجازات جایگزین به تناسب جرم و تخریبی که این مواد برای افراد ایجاد می‌کند باشد؛ گل در قانون نیامده بنابراین نیاز به اصلاح است و باید الحاقاتی در این زمینه وارد شود.

سردار رحیمی ادامه داد: در خصوص مواد روان‌گردان نیز که روز به روز بیشتر شده و آثارش نیز بیشتر می‌شود باید قوانین تغییر کند.

عالی‌ترین مقام انتظامی پایتخت به طرح ترافیک جدید اشاره و اعلام کرد: طرح ترافیک جدید با طرح ترافیک قدیم فرق عمده‌ای ندارد، فقط پلیس اجازه داده که ۱۰ تا ۲۰ هزار طرح بیشتر در طرح روزانه فروش داشته باشد.

وی ادامه داد: دوستان شهرداری تلاششان این است که پول را مثل سالهای قبل در ابتدا نگیرند و روزانه دریافت کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا