اجتماعی و فرهنگی

جزئیات عملیات شبانه پلیس در پایتخت

به گزارش شورا‌آنلاین، سرهنگ پرویز یعقوبی معاون عملیات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ به تشریح دستاوردهای طرح امنیت و آرامش شبانه تهران که با حضور صدها نفر از مأموران پلیس‌های تخصص فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در سطح معابر پایتخت کلید خورد،‌اشاره و اظهار داشت: در عملیات شب گذشته ۱۲۰ نفر از اراذل و اوباش دستگیر شدند.
 

معاون عملیات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ تصریح کرد: ۸۹ واحد صنفی متخلف و ۱۳۶ نقطه آلوده در این طرح پاکسازی شد؛ همچنین ۶۸ نفر از اتباع خارجی غیرمجاز دستگیر شده و ۲۸ قبضه اسلحه غیرمجاز نیز کشف و ضبط شد.
 

این مقام ارشد پلیس تهران به جمع‌آوری ۴۰ معتاد متجاهر از سطح شهر اشاره و بیان داشت: ۴ باند تهیه و توزیع موادمخدر متلاشی و ۱۴ نفر قاچاقچی عمده دستگیر شدند که از این افراد ۲۵۲ کیلوگرم انواع موادمخدر کشف و ضبط شد؛ همچنین ۳۱ نفره خرده‌فروش نیز دستگیر شد.
 

وی به توقیف ۹۵ دستگاه خودرو و ۴۰ دستگاه موتورسیکلت پرداخت و گفت:‌35 دستگاه خودروی سنگین دودزا و فرسوده توقیف شد و از ۳۵ راننده تست سلامت گرفته شد.
 

سرهنگ یعقوبی به دستگیری ۱۵ سارق در طرح امنیت و آرامش پایتخت اشاره و اظهار داشت:‌یکی از دستگیرشدگان غصب عنوان کرده بود و در پوشش مأموران پلیس راهور سرقت انجام می‌داد.
 

معاون عملیات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ ارزش انواع کالاهای قاچاق مکشوفه را در طرح شبانه امنیت و آرامش تهران ۱۵ میلیون تومان برآورد کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا