شورای شهر

انتقاد عضو شورا: با این شرایط بد اقتصادی آستر جیب همه درآمده است/ مردان حتی عرضه اداره خانه خود را هم ندارند!

به گزارش شورا‌آنلاین،  شهربانو امانی، عضو شورای شهر تهران، ری، تجریش در چهلمین جلسه علنی شورای شهر تهران در تذکری بیان داشت: اگر با توجه به شرایط بد اقتصادی وزیر اقتصاد هم زن بود شاید وضع کمی بهتر می‌شد چراکه اکنون زنان در اداره خانه و جامعه تواناتر شده‌اند.

وی افزود: در روزهای اخیر گزارش‌هایی را در رسانه ها دیدم که باید نکاتی را در رابطه با آن بیان کنم. زنان شهروند درجه دو نیستند و مرگ آتنا محمدی فوتبالیست زن و نحوه ورود رسانه‌ها و مسوولان به این خبر مرا تحت تاثیر قرار داد.

امانی با تاکید برا ینکه رسانه‌ها یک صدم توجه را به زنان جامعه معطوف نمی‌کنند، بیان داشت: برخورد آموزش و پرورش با مهشید اشتری به عنوان یک دختر ورزشکار جالب توجه است. در گذشته می‌گفتند زن‌ها را چه به درس خواندن، بهتر است بروند شوهر کنند. حالا هم به شکل دیگری می‌خواهند زنان را مهجور کنند و می‌گویند ورزش می‌خواهند چکار!

امانی ادامه داد: در برخورد با متین معززی دختر دوچرخه‌سوار نیز این مساله به طور کامل دیده می‌شود. این درحالی است که دختران باید در جامعه حضور بیشتری داشته باشند و توجه رسانه‌ها به زنان جامعه باید بیش از گذشته باشد.

عضو شورای شهر تهران، ری، تجریش تاکید کرد: با شرایط بد اقتصادی که آستر جیب همه درآمده، آستر جیب مردان وضعیت بدتری دارند و اکنون مردان حتی عرضه اداره خانه خود را هم ندارند پس بهتر است قدری به زنان جامعه اهمیت بدهیم چراکه اکنون زنان در اداره خانه و جامعه تواناتر شده‌اند.
منبع:ایلنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا