مدیریت شهری

ورود سازمان بازرسی برای بررسی وضعیت پل پالادیوم

به گزارش شورا‌آنلاین، محمد جواد شیرازی در بازدید از پروژه پل پالادیوم تاکید کرد : در موضوع پل و تونل زیرگذر مجتمع تجاری پالادیوم ، هیئتی متشکل از سازمان بازرسی شهرداری تهران و شهرداری منطقه یک در حال بررسی جزئیات هستند و با اطمینان می گویم هرکسی چه در حال و چه در گذشته تخلفی کرده باشد به هیئت تخلفات و مراجع قضایی معرفی خواهد شد.

رییس سازمان بازرسی شهرداری تهران اظهار کرد: در راستای تاکیدات شهردار و رئیس محترم شورای اسلامی شهر تهران نسبت به شفاف سازی امور و حرکت به سمت شهر شیشه ای باید اذعان کرد که با حضور در میان مردم و لمس مشکلات و خواسته های ایشان و تلاش در جهت حل و فصل آن می توان به این شعار جامع عمل پوشاند و این سازمان هدفی جز خدمت به شهروندان ندارد.

وی خاطر نشان ساخت: هر معظل و یا ناهنجاری که باعث شود چهره و کالبد شهر تهران خدشه دار شود از نظر بازرسی مورد اهمیت و رسیدگی است و قطعا به وسیله قانون با آن برخورد خواهیم کرد.

شیرازی گفت: در خصوص پل در حال احداث بین دو سازه پالادیوم باید ابعاد حقوقی ، شهرسازی ، ایمنی ، حقوق شهروندی و حقوق همجواری مورد بررسی دقیق قرار گیرد و در صورت مشاهده تخلف بی شک با تمام عوامل ، برخورد لازم صورت خواهد گرفت.

رییس سازمان بازرسی تصریح کرد: من از شهرداران مناطق ، حوزه امور مناطق سازمان بازرسی و دیگر بخش های این سازمان تقاضا دارم تا با همفکری و مشارکت در شناسایی موضوع و موضوعات احتمالی دیگر که در شهر تهران به نوعی اخلال و بی نظمی ایجاد می کنند و موجبات نگرانی مردم را فراهم می سازند سازمان بازرسی را یاری کنند تا در جهت رفع معضلات و حل و فصل آن اقدام کنیم.

شیرازی در پایان اضافه کرد: همه در برابر قانون یکسان هستند و من به مردم شریف تهرانی این قول را می دهم که در خصوص پروژه پالادیوم، پس از بررسی تیم سازمان بازرسی شهرداری تهران، گزارش نهایی را در راستای شفاف سازی و تنویر افکار عمومی ارائه خواهیم کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا