ورزشی

بیرانوند: به مراجع قضایی شکایت می‌کنم

به گزارش شورا‌آنلاین، علیرضا بیرانوند درباره دیدار تیمش برابر نفت تهران به صحبت پرداخت. او همچنین ضمن تبریک به سید حسین حسینی به خاطر شکستن رکوردش، می‌گوید رقابت ایجاد شده میان او و حسینی باعث پیشرفت آن‌ها خواهد شد.

* ابتدا درباره بازی با نفت تهران صحبت کن. خیلی‌ها انتظار داشتند این تیم را با اختلاف گل بالا شکست دهید.

چرا فکر می‌کنید باید گل‌های زیادی می‌زدیم؟ نفت تیم بسیار خوبی است که با آمدن هومن افاضلی تغییرات چشمگیری در تاکتیک خود داشته است. در این بازی ما نمایش بسیار خوبی داشتیم و در اکثر دقایق فرصت گلزنی روی دروازه حریف ایجاد کردیم اما به هر حال با دفاع خوب حریف و عملکرد خوب دروازه‌بان‌شان توپ‌های ما به گل تبدیل نشد و نتوانستیم برنده بازی باشیم. چیزی که اهمیت دارد این است که الان تیم ما صدرنشین است و با این دو امتیازی که از دست دادیم جایگاه‌مان متزلزل نشده است. مطمئنا از بازی‌های آینده باز هم به شرایط آرمانی بازمی‌گردیم.

* خیلی‌ها به عملکرد داور این مسابقه هم انتقاد کردند. حتی برانکو هم با عکسی که در صفحه شخصی خود منتشر کرد نسبت به عملکرد داور اعتراض داشت. به نظر تو داور عملکرد منصفانه‌ای داشت؟

من نمی‌خواهم درباره مسائل داوری صحبت کنم. به هر حال سرمربی تیم ما صحبت کرده و من وظیفه دارم فقط برای تیمم بهترین عملکرد را داشته باشم.

* یکی از نکات مهم و حواشی اخیر فوتبال ایران بحث رکوردشکنی تو و همین طور در ادامه سید حسین حسینی بود که توانست رکورد تو را بشکند. از شکستن رکوردت توسط دروازه‌بان استقلال ناراحت شدی؟

اگر واقعیتش را بخواهید ناراحت نشدم. حسینی دروازه‌بان جوان و آینده‌داری است  که در تیم ملی با هم حضور داشتیم. من شکستن این رکورد را به او تبریک می‌گویم. شما مطمئن باشید رقابت ایجاد شده میان من و او و حتی دیگر دروازه‌بان‌ها باعث پیشرفت همه ما می‌شود. امیدوارم این رقابت‌ها باعث نشود تیم‌هایمان لطمه ببینند.

* با ادامه این روند، پرسپولیس شاید بتواند چند هفته مانده به پایان رقابت‌ها قهرمان لیگ شود. چقدر کسب این عنوان را متصور هستید؟

ما بازی به بازی پیش می‌رویم و نمی‌توانیم از الان درباره آخر فصل صحبت کنیم. مساله‌ای که بسیار مهم است این است که در تمام بازی‌ها با تمام توان وارد زمین شویم و بهترین عملکرد را داشته باشیم.

* قبل از این که به نیم‌فصل برسیم بحث جدایی تو از پرسپولیس بسیار جدی بود به طوری که حتی در مصاحبه‌ای عنوان کردی می‌خواهی در نیم فصل به سربازی بروی. این موضوع به کجا کشیده شد؟

فعلا که من در پرسپولیس هستم و سرباز پرسپولیس خواهم بود. من بدون هیچ چشمداشتی و با یک پیشنهاد ساده برگه قرارداد سفید را امضا کردم و بدون این که مبلغی مشخص کنم قرارداد پنج ساله‌ام را تمدید کردم. همه این‌ها نشان می‌دهد که قلبا دوست دارم برای پرسپولیس بازی کنم اما درباره مساله سربازی فعلا نمی‌خواهم اظهار نظر کنم چرا که هیچ چیز مشخص نیست اما مطمئنا کاری نمی‌کنم که فقط به خاطر منافع خودم پرسپولیس متضرر شود.

* مالک باشگاه نفت تغییر کرده و گویا هزینه‌های خوبی هم برای این تیم انجام داده است. با آمدن او آیا برنامه‌ای برای وصول مطالباتت داری؟

متاسفانه تا به حال هیچ کس هیچ پاسخ درستی به من نداده است. من تا به امروز نمی‌دانستم چه باید بکنم اما من همین جا و از طریق رسانه شما می‌گویم که علیرضا بیرانوند می‌خواهد به خاطر دریافت مطالب برحقش به مراجع قضایی خارج از فوتبال شکایت کند چرا که فدراسیون فوتبال قدمی برای وصول مطالبات من برنداشته است. اگر ظرف چند روز آینده مالکان جدید باشگاه نفت تکلیف من را مشخص نکنند به مراجع قضایی شکایت می‌کنم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا