اجتماعی و فرهنگی

پشت پرده ثبت نام صالحی امیری برای انتخابات ریاست کمیته ملی المپیک/ چراغ سبز مجلس به معاون اجتماعی شهردار

به گزارش شورا‌آنلاین، در حالیکه محمدعلی نجفی شهردار تهران اخیرا در مصاحبه خودش صراحتا اعلام کرده بود که صالحی امیری معاون اجتماعی شهرداری به هیچ وجه قصد ترک شهرداری و رفتن به کمیته ملی المپیک را ندارد، صبح امروز صالحی امیر با حضور در سالن اجتماعات کمیته ملی المپیک برای کاندیداتوری ریاست این کمیته ثبت نام کرد.

اتفاقی که به نوعی ناقض ادعای اخیر شهردار تهران بود و این ذهنیت را بوجود آورد که در کشمکش دولت و شهرداری برای استفاده از صالحی امیری، دولت پیروز شده است!

اما برخی اخبار غیر رسمی حکایت از این دارد که علیرغم ثبت نام در انتخابات کمیته ملی المپیک، صالحی امیری قصد جدایی از بدنه مدیریتی شهرداری تهران را ندارد و در صورت پیروزی در انتخابات کمیته که تقریبا قابل پیش بینی است، بصورت همزمان در هر دو پست فعالیت خواهد کرد.

گفته می شود که معاون اجتماعی شهردار تهران، اخیرا استفساریه‌ای از مجلس گرفته مبنی بر اینکه ریاست کمیته ملی المپیک شغل محسوب نمی شود و فعالیت همزمانش در شهرداری و کمیته ملی المپیک منع قانونی ندارد.

خبرها حکایت از این دارد که استفساریه مجلس که در واقع مجوز فعالیت همزمان صالحی امیری در شهرداری و کمیته می شود، به صورت مکتوب در اختیار مدیریت شهری قرار گرفته است و با استناد به آن استعفایی از سوی معاون اجتماعی شهرداری تهران در کار نخواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا