شورای شهر

درخواست هاشمی از وزارت کشور و نیروهای امنیتی برای ارائه گزارش‌ از آشوب‌‌های اخیر

به گزارش شورا‌آنلاین، محسن هاشمی رفسنجانی رئیس شورای شهر تهران در جلسه علنی شورای شهر تهران که امروز(سه‌شنبه) با ۲۰ دقیقه تأخیر آغاز شد با ابراز تأسف از ناامنی‌هایی که در برخی شهرهای ایران ایجاد شده اظهار کرد: هنوز از محل سازماندهی این اتفاقات اطلاعات دقیقی به شورا داده نشده است.

رئیس شورای شهر تهران تصریح کرد: از وزارت کشور و نیروهای امنیتیمی‌خواهیم گزارشی را به شورا بدهند تا بتوانیم در صورت توانایی کمک کنیم.

هاشمی رفسنجانی با بیان اینکه وضعیت اقتصادی برای اقشار متوسط به پایین‌ فشار آور است، گفت: دولت و نظام باید بتوانند فراتر از وضعیت فعلی به واقعیات توجه کنند، زیرا که عبور از شرایط فعلی با وحدت ملی ممکن است.

رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه باید برای اصلاح وضعیت اقتصادی و سیاسی جامعه راهکارهایی ایجاد شود، افزود: مقامات مسئول باید به راهکارهایی که در مطبوعات توسط سیاسیون و فرهیختگان مطرح می‌شود، توجه کنند.

گفتنی است؛ هاشمی رفسنجانی در آغاز جلسه انتخاب الویری‌ به عنوان رئیس شورای عالی استان‌ها را تبریک‌ گفت و ابراز امیدواری کرد که وی بتواند با تلاش خود امکان استفاده از توانایی‌های شورای عالی برای همه شهرها را فراهم کند.

وی همچنین آغاز سال ۲۰۱۸ میلادی را به جهانیان تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد که این سال مانند سال گذشته دارای خشونت نباشد و از التهاب به دور باشد تا از افراطی‌گری پرهیز شود. همچنین رئیس شورای شهر تهران در آغاز جلسه به دلیل تأخیر زیاد تعدادی از اعضا برای حضور در جلسه به آن‌ها هشدار داد که به موقع خود را برسانند و دچار تأخیر ناخواسته نشوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا