مدیریت شهری

اختصاص سوله های ورزشی منطقه یک به مدیریت بحران/خدمات رسانی بوستان یاس به شهروندان در هنگام بروز حوادث غیر مترقبه

به گزارش شورا‌آنلاین و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک کیوان فاتحی منش دبیر ستاد مدیریت بحران شهرداری این منطقه با بیان خبر فوق اظهار داشت: منطقه یک دارای چندین سوله ورزشی است که به صورت دو منظوره احداث شده اند تا در موقع بحران به خدمات رسانی و اسکان شهروندان بپردازند و در شرایط عادی مورد استفاده ورزشکاران قرار گیرند.

وی گفت: سوله های ورزشی در محله هایی چون دربند، سوهانک، قیطریه و… احداث شده اند که به صورت قانونمند باید در مواقع بحرانی مورد استفاده ستاد مدیریت بحران منطقه یک قرار گیرد که اقدامات لازم در این زمینه در حال انجام است.

فاتحی منش تصریح کرد: علاوه بر سوله های ورزشی، تمام بوستان های سطح منطقه یک به خصوص بوستان یاس نیز آماده خدمات رسانی به شهروندان در هنگام بروز حوادث غیر مترقبه است.

این مقام مسئول پی گیری اعتبار برای احداث سایت اسکان اضطراری در بوستان یاس و تکمیل و تجهیز سوله های بحران نواحی را از دیگر اقدامات در حال اجرا دانست و گفت: در حال حاضر ۳ سوله بحران در منطقه یک آماده شده است و ۲ سوله نیز در حال احداث داریم که با اتمام آن منطقه یک دارای ۵ سوله بحران خواهد شد که با توجه به ۱۰ ناحیه ، منطقه یک نیازمند ۵ سوله دیگر است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا