اجتماعی و فرهنگی

با دستور نجفی و با توجه به آلودگی هوای تهران صورت گرفت: تمدید محدودیت و ممنوعیت ها تا پایان هفته

به گزارش شورا‌آنلاین، صدرالدین علیپور  با بیان اینکه در کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران تصمیماتی براساس دستور العمل در شرایط آلودگی هوا وضع می شود، گفت: وظایف سازمان ها و ارگان های مختلف برای همکاری در این شرایط مشخص شده است.

 

وی افزود: تعطیلی کارگاه های عمرانی در سطح مناطق، ممنوعیت فروش طرح ترافیک روزانه و افزایش فعالیت مراکز معاینه فنی به شهرداری تهران و … در حوزه شهرداری تهران بود که شهردار تهران تاکید ویژه ای برای اجرای این دستورالعمل ها داشته و دستورات مقتضی برای همکاری مناطق و معاونت ها در این زمینه ابلاغ شده است.

 

رئیس مرکز مدیریت محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری با بیان اینکه تهران در وضعیت وارونگی و انباشت آلاینده ها قرار دارد، تصریح کرد: با توجه به سهم بالای کامیون ها در آلودگی هوای تهران، پیشنهاد محدودیت تردد کامیون ها در شهر نیز از سوی شهرداری تهران مطرح شد و تا پایان هفته ادامه دارد.

 

وی با اشاره به اینکه جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوا روزانه در محل استانداری برگزار می شود، تصریح کرد: تمام تصمیمات این کمیته به استثناء تعطیلی مدارس که به صورت روزانه تصمیم گیری می شود تا پایان هفته به قوه خود باقی است.

 

علیبور خاطر نشان کرد: همچنین با دستور ویژه شهردار تهران از امروز گشت های ویژه شهرداری با هرگونه ایجاد آلودگی هوا در  پایتخت از جمله لاستیک سوزی، فعالیت عمرانی و … در سطح شهر برخورد می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا