شورای شهر

دفاع عضو اصلاح طلب شورا از استخدام های شهرداری

به گزارش شورا‌آنلاین، اسماعیل دوستی گفت:اقدام شهرداری تهران در راستای تبدیل وضعیت نیروهای پیمانکاری به شرکت هادیان شهر و جذب ۵ هزار نیرو به صورت نیروی رسمی جای تقدیر دارد. بسیاری از افرادی که امروز تبدیل وضعیت شده اند سال های سال است که نیروی پیمانکاری شرکت های تابعه شهرداری بوده اند که امروز با برگزاری یک آزمون رسمی تبدیل وضعیت داده اند، آیا اینکه برای این تعداد نیروی انسانی امنیت شغلی ایجاد شده است ایراد دارد؟

وی افزود:اقدام شهرداری تهران هم در راستای تبدیل وضعیت ها و هم تغییر وضعیت پیمانکاران به شرکت هادیان اقدام بسیار خوبی بوده است. این افراد سال ها در حال خدمت به شهرداری تهران بودند و میانگین سابقه کاری در این تعداد نیرو ۱۰ الی ۱۲ سال است. 

دوستی ادامه داد: برخی بیش از ۲۰ سال است که در شهرداری تهران کار می کرده اند، اما هنوز به صورت رسمی کارمند شهرداری نبودند و در شرکت های وابسته به شهرداری قرارداد داشتند. اما امروز شاهدیم که شهرداری این افراد را به صورت رسمی بر اساس پست سازمانی استخدام کرده است.

عضو شورا خاطرنشان کرد: تبدیل وضعیت ها سبب شده که این تعداد نیروی انسانی شهرداری تهران از بلاتکلیفی خارج شوند. امروز شاهدیم که شهرداری تهران برای کارمندانش و نیروی انسان ارزش قائل شده است. از همین رو است که با برخی اظهارنظرها دررابطه با تبدیل وضعیت نیروها موافق نیستم زیرا معتقدم توجه کردن به نیروی انسانی منجر به انگیزه شغلی می شود و به پویایی شهرداری تهران می افزاید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا