ورزشی

کی‌روش:اخراجم کنید!

به گزارش شورا‌آنلاین، کارلوس کی‌روش در گفت‌وگو با خبرگزاری رویترز، درباره مشکلاتش با مقامات فدراسیون فوتبال به صحبت پرداخت و عنوان کرد  که اگر صحبت‌های او را قبول ندارند بهتر است  که اخراجش کنند.

کارلوس کی‌روش ۶۴ ساله، گفت‌: نظر من این است که تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران نیازمند آماده‌سازی ویژه‌ در داخل است تا بتواند برای جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه آماده شود. من اصلا ترسی از گفته‌هایم ندارم و کاری ندارم که آنها می‌خواهند من ساکت شوم. هواداران فوتبال در ایران شایسته این هستند که ما به بهترین شکل برای جام جهانی روسیه آماده شویم و افتخار و سربلندی را برای ایران به ارمغان بیاوریم. مهم نیست آنها می‌توانند من را اخراج کنند،  ولی من نظر خودم را بیان‌ می‌کنم آن هم به خاطر هوادارانی که نیازمند چنین برنامه خوبی هستند.

سرمربی پرتغالی تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران در ادامه‌ صحبت‌های خود، گفت‌: قرعه تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران هیجان انگیز است و بازی‌های جالبی پیش رو داریم. بازی با تیم‌های خوبی همچون ‌اسپانیا، پرتغال و مراکش فرصت خوبی برای بازیکنان ما است که بتوانیم توانایی خودمان را به رخ همگان بکشیم و نشان دهیم که شایسته حضور در جام جهانی روسیه هستیم و مطمئن هستم که ما عملکرد خوبی در جام جهانی ۲۰۱۸ خواهیم داشت. ما کاملا برای رقابت به روسیه خواهیم رفت و فرقی نمی‌کند که در هر مسابقه‌ای چه چیزی رخ دهد. مطمئن هستم که هواداران از بازی‌های تیم‌ ‌ملی خوشحال می‌شوند. از نظر بازیکنان من مطمئن هستم که آنها از این که برابر ‌اسپانیا، پرتغال و مراکش بازی می‌کنند خیلی خوشحال هستند. چون فرصت خوبی برای ما است تا با تیم‌های بزرگ بازی کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا