مدیریت شهری

بسیـجی بودن یعنی تبلور ارزش در رفتار و کردار افـراد

به گزارش شورا‌آنلاین و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه دو ، در ابتدای نشست فرمانده بسیج شهرداری منطقه دو ضمن عرض تبریک بمناسبت هفته بسیج  و تقارن این هفته با ماه ربیع الاول در سخنانی به تشریح فعالیتهای جهادی بسیج منطقه در قالب گزارش مصور و مشروح از  اقدامات صورت پذیرفته توسط معاونت های تخصصی بسیج منطقه کرد.

در ادامه رسول کشت پور ضمن تبریک این هفته خجسته و تقارن آن با ماه مهربانی " ماه ربیـع " و پیروزی های غرورآفرین جبهه مقاومت و پایان شجره خبیثه داعش که آن را افتخاری بزرگ برای جهان اسلام عنوان کرد ،اظهار داشت :بسیج بدون آن که به دنبال جایگاه و پست و مقام باشد، به تکلیف خود عمل می کند. این گونه کارها باید توأم با برخوردهای زیبای بسیجیان شهرداری منطقه باشد و مردم از مراجعه به شهرداری آن چنان رضایت داشته باشند که در شأن نظام جمهوری اسلامی ایران و سیستم  باشد.

شهردار منطقه ایجاد در بین فرماندهان و اعضای شورای بسیج منطقه را یکی از اهداف مهم این سازمان عنوان کرد و گفت : "بسیج یا بسیجی بودن یک شغل نیست ، بلـکه یک ارزش است که بایست در رفتار و کردار افراد متبلور شود " . پس ما باید توان فکری برادر و یا خواهر بسیجی همکار را در مقوله های بالاتری تعریف نماییم . زیرا بسیج یک واژه قابل احترام و والائی است و هر شخصی این واژه را به دوش می کشد ابتدا باید قبل از انجام هرکاری ،  خودش را خوب بشناسد و خوب ارزیابی کند تا بتواند این مسئولیت سنگین را متحمل گردد.

وی یکی دیگر از خصایص بسیجی بودن رعایت اخلاق حرفه ای در رفتار و کردار فرد بسیجی عنوان کرد و گفت :یک بسیجی ضمن رعایت اخلاق حرفه ای ،  افزایش بهره وری در مهارتهای شغلی ، تولید کار ، مدیریت کاهش هزینه ،کیفی ساختن فعالیتها و اثر بخش بودن ماموریتها  می تواند گام های موثری در اتفاقات درون سازمانی و برون سازمانی بردارد و تمام این ایده آل ها زمانی نمود پیدا می کند که شهروندان از عملکرد خدمات رسانی شهرداری رضایت کامل داشته باشند .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا