استان

جزئیات فساد مالی در شهرداری خرم آباد

به گزارش شورا‌آنلاین، اردشیر دریکوندی درباره پرونده فساد مالی شهرداری خرم‌آباد اظهار کرد: تاکنون از مدیران میانی گذشته شهرداری خرم‌آباد، ۶ نفر در رابطه با این پرونده دستگیر شده‌ و افرادی هم تفهیم اتهام شده‌اند اما هنوز جرم‌شان ثابت نشده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر میزان فساد مالی شهرداری خرم‌آباد مشخص نیست و پرونده در دست بررسی است، ادامه داد: میزان و نوع اختلاس، حکم و جرم افراد دخیل در این پرونده به زودی مشخص خواهد شد.

دریکوندی با اشاره به اینکه جرائم پیش از آغاز فعالیت شورای شهر پنجم اتفاق افتاده است، اضافه کرد: دستگیری در زمان ما بوده و از سیستم‌های امنیتی و قضایی در برخورد با کسانی که باعث ایجاد فساد مالی در سازمان‌ها شوند، حمایت می‌کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر خرم‌آباد با تأکید بر اینکه باید با چنین افرادی برخورد قوی و قاطع انجام شود، افزود: هدف نخست شورای شهر پنجم، برخورد با فساد مالی در مجموعه شهرداری است و درصدد استفاده از مدیران پاک‌دست هستیم و از نقش نظارتی به نحواحسن استفاده و محیط را برای فساد مالی ناامن خواهیم کرد.

وی تأکید کرد: در بحث فساد مالی، تمام سیستم ازجمله شورای شهر، شهردار و مدیران مقصر هستند و اگر فضا برای افراد ناسالم ناامن باشد از این‌گونه کارها پیشگیری می‌شود و چنین مشکلاتی به‌وجود نمی‌آید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا