شورای شهر

جدیدی:ریاست چمران اثرات مثبت و خوبی داشت/بهترین گزینه را انتخاب می کنم

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین عباس جدیدی در خصوص عملکرد یکساله رئیس و هیئت رئیسه شورای شهر تهران گفت:به نظر من در دوسال گذشته آقای مسجد جامعی و چمران عملکرد قابل قبولی داشته اند و در هر دو دوره مصوبات خوبی صورت گرفته است. ریاست آقای چمران اثرات خوب و مثبتی داشت و در یکسال گذشته طرح ها و لوایح زیادی به نتیجه که باید به حساب ریاست خوب و موثر آقای چمران گذاشت.

عضو شورای شهر در خصوص کاندیداهای ریاست گفت:آقای چمران و مسجد جامعی نیازی به تعریف و تمجید من ندارند اما هردوی آنها انسان های خوب و قابل اعتمادی هستند که اگر هر یک از آنها به عنوان رئیس انتخاب شود شورای شهر ضرر نخواهد کرد و همین روند خوب ادامه خواهد یافت. البته ناگفته نماند که بعضی ها دنبال حاشیه سازی هستند و قصد دارند تا کارهای این دو عضو شورا را کوچک جلوه دهند اما دست آنها به جایی نمی رسد و من مطمئن هستم که اعضای شورای شهر با آرامش کامل ریاست این دوره را هم بدون حرف و حدیث انتخاب خواهند کرد.

عباس جدیدی معاون نظارت شورای شهر تهران با توجه به اینکه در دوسال گذشته به ترتیب به مسجد جامعی و چمران رای داده است، گفت:امسال می خواهم به هردوی آنها رای بدهم! واقعا کار خیلی سختی است که  از بین این دو کاندیدا یک نفر را انتخاب کنم. واقعا رای من پنجاه پنجاه است و هر دو ی آنها شایستگی این را دارند تا بر کرسی ریاست شورا تکیه بزنند. ریاست شورا این دوره کار بسیار سختی را پیش رو دارد اما من از این بابت نگرانی ندارم چون اگر هر یک از این کاندیداها رای بیاورند،از پس این مسولیت سنگین بر خواهند آمد.

 

عضو شورای شهر تهران در خصوص اینکه در انتخابات گذشته رای ورزشکاران  شورایی تعیین کننده بوده گفت:بالاخره ورزشکاران مرام پهلوانی دارند و سعی می کنند تا بهترین گزینه را انتخاب کنند. اگر هر دوره ای هم سرنوشت به رای آنها گره خورده، به این دلیل است که سیاسی فکر نمی کنند و دنبال بهترین گزینه هستند.

 

جدیدی در خصوص علنی شدن انتخابات هیات رئیسه گفت:بهترین کار همین است که انتخابات در صحن علنی برگزار شود. اعضای شورای شهر چیزی برای پنهان کردن ندارند و اصحاب رسانه باید در جریان صفر تاصد انتخابات باشند. ما نماینده مردم در شورای شهر تهران هستیم و به نمایندگی از آنها رای می دهیم پس چه بهتر که این انتخابات بدون محدودیت برگزار شود. 

جدیدی در خصوص اینکه آیا امسال قصد دارد تا به عنوان کاندیدای هیئت رئیسه خودش را معرفی کند یا خیر گفت:نمی دانم فعلا در مورد این موضوع فکر نکرده ام اما احتمالش خیلی ضعیف است. 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا