مدیریت شهری

انفصال از خدمت تاوان برخی از کارمندان متخلف شهرداری

به گزارش شورا‌آنلاین، حسین وزیری با بیان اینکه برای حفظ امانتی که شهروندان برعهده شورای شهر و شهردار تهران نهاده اند باید مبارزه با فساد و تخلف را از خودمان شروع کنیم، گفت: شهرداری تهران سازمانی است که ارتباطات زیادی با مردم دارد و برای رسیدن به قله پیشرفت، همه اجزای شهرداری باید با نگاه خدمت کار کنند؛ چراکه یکی از اساسی ترین پایه های توسعه مقابله با فساد است.

وی با تاکید بر اینکه شهرداری تهران در ارائه خدمات به شهروندان به هیچ نوع تبعیضی قائل نیست، عنوان کرد: چراکه خدمت گزاری برای همه شهروندان یکسان است.

 مدیرکل هماهنگی و نظارت بر هیئت های رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان شهرداری تهران در پاسخ به سوالی مبنی بر اظهارات شهردار تهران در خصوص رشوه گیری برخی از نیروهای شهربان از مغازه داران تاکید کرد: واقعیت این است که شرکت شهربان و حریم بان با افرادی کار می کند که رابطه استخدامی مستقیم با شهرداری ندارند. بر این اساس، بررسی تخلفات ماموران سد معبر و سر و سامان دادن به آن ها با پیمان کار است. 

وزیری با بیان اینکه تخلفات برخی از ماموران سد معبر را رد نمی کنیم، تصریح کرد: طبق قانون هیئت رسیدگی به تخلفات شهرداری تهران به آن دسته از تخلفات کارکنان رسیدگی می کند که ارتباط استخدامی مستقیم با شهرداری دارند.

وی با بیان اینکه زمانی که کارمند رابطه استخدامی با شهرداری ندارد مسائل انضباطی  آن به هیئت رسیدگی به تخلفات ارتباطی ندارد، خاطر نشان کرد: تحت این شرایط، می توانیم گزارش تخلف فرد را به شرکت اطلاع دهیم و شرکت پایان همکاری را اعلام  کند، اما در حوزه کارکنان شهرداری تهران در صورت ارائه گزارش از بازرسی، حراست، مسئول منطقه و حتی شهروندان پس از اثبات تخلف، متخلف حتی حکم انفصال از خدمت دریافت می کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا