اجتماعی و فرهنگی

موج جدید تغییرات در شهرداری در راه است/ معاونت اجتماتی، خدمات شهری و سازمان ورزش در اولویت کاری نجفی

به گزارش شورا‌آنلاین، بر اساس شنیده ها محمدعلی نجفی بعد از پایان مراسم اربعین و فارغ شدن برخی مدیران درگیر با این مراسم در کشور عراق، انتصابات جدیدی را در بدنه مدیریتی شهرداری تهران انجام خواهد داد.

معاونت اجتماعی و خدمات شهری دو معاونتی است که تغییرات مدیریتی در آن ها به دلیل در پیش بودن مراسم اربعین و خدمات دهی گسترده شهرداری به زائران اربعین به تعویق افتاد و محمدعلی نجفی ترجیح داد بعد از برگزاری این مراسم کرسی های مدیرتی آن دستخوش تغییر شود.

خبرها حکایت از این دارد که بعد از پایان این مراسم و بازگشت نیروهای خدمات رسان از کشور عراق، این دو معاونت تغییر و تحولات مدیریتی را به خودش می بیند و پرونده حضور عبدالهی و یزدانی در این دو معاونت با انتخاب معاونین جدید بسته خواهد شد.

سازمان ورزش شهرداری تهران که اخیرا با انتقاد شدید اعضای شورای شهر تهران مواجه شده و حتی در جلسه خصوصی اعضای شورا و نجفی نیز در خصوص ضعف عملکردی آن بحث و گفت و گو شده نیز جزو اولویت های شهردار تهران برای تغییر و تحولات مدیریتی است. گفته می شود محمد دادکان و نصرالله سجادی که جزو گزینه های جانشینی رضایی بودند حضورشان در سازمان ورزش شهرداری منتفی است و سایر گزینه ها از جمله محمد جمشیدی و عزیزمحمدی شانس بالای برای تصدی این پست پیدا کرده اند.

شنیده ها حکایت از این دارد که سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران نیز بزودی تغییرات مدیریتی را به خودش خواهد دید و گفته می شود حجت الاسلام امرودی همچنان جدی ترین گزینه نجفی برای ریاست این سازمان است.

جدا از این اولویت هایی که محمدعلی نجفی برای تغییرات مدیریتی در نظر گرفته، سازمان تاکسیرانی و برخی شهرداری های مناطق تهران نیز در آینده ای نزدیک با تغییرات مدیرتی مواجه خواهند شد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. با سلام
    لطفا اخبار ارسالی از منابع آگاه باشد تا جنبه شایعه به خود نگیرد.
    درخصوص صحت آمدن آقای شجاع پوریان بعنوان معاونت اجتماعی به جای آقای عبداللهی و همچنین از آقای مسعود معمایی بعنوان مدیر عامل سازمان ورزش که هم اکنون قائم مقام سازمان هستند نیز اگر ممکن هست پیگیری و اطلاع رسانی فرمایید
    با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا