ورزشی

محرومیت ملی‌پوش فوتسال به دلیل استعمال قلیان

به گزارش شورا‌آنلاین، افشین کاظمی ملی‌پوش تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان به دلیل استعمال قلیان از سوی کمیته اخلاق به دو ماه محرومیت محکوم شد. این بازیکن که از آذر ۱۳۹۵ به دلیل مثبت شدن دوپینگش، به مدت یک‌ سال محروم شده بود، در دفاع از خود گفته‌ بود، ماده ممنوعه از طریق مصرف قلیان وارد خونش شده است. کاظمی به همین دلیل به کمیته اخلاق احضار شد و حکم محرومیت دو ماهه‌ در پرونده‌اش قرار گرفته است.

افشین کاظمی ضمن تائید این خبر توضیح داد: غیرعمدی بودن دوپینگ من اثبات و محرومیتم از چهار به یک سال کاهش پیدا کرد. اما با وجود اثبات بی‌گناهی، مرا دوباره محروم کرده‌اند. در کمیته اخلاق از من سوال شد که ماده ممنوعه چرا وارد بدن تو شده است. من نیز عین حقیقت را گفتم اما فکر نمی‌کردم برای گفتن حقیقت هم محرومم کنند.

او افزود: زمانی که دوپینگم مثبت درآمد، محرومیتی بابت مصرف قلیان در کار نبود. اما چند روز پیش شنیدم روی پرونده‌ام برگه‌ای از سوی کمیته اخلاق گذاشته‌اند مبنی‌براینکه نمی‌توانم تا دو ماه دیگر هم بازی کنم. محرومیت دوپینگ، آذر به پایان می‌رسد اما اگر کمیته اخلاق هم بخواهد محرومم کند، لیگ را از دست می‌دهم و زندگی ورزشی‌ام به خطر می‌افتد. ضمن اینکه اجازه دفاع به من داده نشده و حکم را روی پرونده‌ام گذاشته‌اند. در حالی که من به اندازه کافی ضرر کرده‌ام. باشگاه گیتی‌پسند ۵۰ درصد از قراردادم را نداد و جریمه سنگینی هم به NADOپرداخت کردم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا