ورزشی

درگیری در مسابقات انتخابی تیم‌ ملی تکواندو

به گزارش شورا‌آنلاین، در حاشیه رقابت‌های انتخابی تیم ملی تکواندوی ایران که از صبح امروز شنبه(۱۳ آبان) که به میزبانی فدراسیون تکواندو برگزار شد، در آخرین مبارزه دو ملی‌پوش تکواندوی ایران یعنی سعید رجبی و احمد محمدی به مصاف هم رفتند که این مبارزه پایان خوشی نداشت. در این مبارزه احمد محمدی در اعتراض به تصمیمات داوری در راند دوم از ادامه‌ی مبارزه دست کشید و بر روی شیاپ چانگ با حالت تمسخر آمیزی مسابقه را ادامه داد.

با ادامه دار بودن حرکات محمدی، این مبارزه به حاشیه کشیده شد و مبارزه دو ملی‌پوش بیشتر جنبه دعواهای محلی را به خود گرفت که به دور از روح قهرمانی بود.

این درگیری به صورتی بود که پس از زمین خوردن سعید رجبی و آمدن داور به میان دو تکواندوکار برای شروع مجدد مسابقه قبل از اعلام فرمان احمد محمدی به سمت رجبی حمله‌ور شد و به حالت غیر معمول بالای سر رجبی رفت که این اتفاق باعث ایجاد حاشیه شد و کمی بعد مبازره به پایان رسید.

علیرضا نصرآزادانی مربی تیم ملی در گفت و گو با ایسنا درباره این اتفاق گفت: این گونه رفتارها بسیار زشت و ناپسند است که باعث به وجود آمدن ناراحتی می‌شود. این رفتارها نشان می‌دهد که قهرمانی تنها در مبارزه نیست و بهتر است روح خود را بزرگتر کنیم تا با این کارها جلوه‌ی ورزش را خدشه دار نکنیم. امیدوام که این ورزشکاران هم در این مورد بیشتر کار کنند تا دیگر شاهد این رفتارهای زشت و زننده‌ نباشیم.

رقابت‌های انتخابی تیم ملی تکواندو ظهر امروز برای حضور در رقابت‌های گرنداسلم برگزار شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا