مدیریت شهری

برگزاری مراسم تودیع و معارفه شهرداران قدیم و جدید منطقه یک/ اسماعیلی جانشین سلیمانی شد

به گزارش شورا‌آنلاین و  به نقل از روابط عمومی منطقه یک، در این مراسم حسن رباطی معاون هماهنگی و امورمناطق شهرداری تهران ضمن قدردانی از تلاش های بی وفقه و پیگیرانه فخرالدین سلیمانی شهردار منطقه ۱ در ابعاد مختلف مدیریتی، اجرایی و فعالیت های ثمربخش وی در مدت تصدی مسئولیت شهرداری منطقه یک، گفت: رویکرد اصلی امروز شهرداری برنامه مداری است و در همین راستا رویکرد ناحیه محوری و محله محوری اهمیت ویژه ایی پیدا می کند.

وی با اشاره به اینکه منطقه یک از پتانسیل ویژه ایی به دلیل وجود مکان های مهم زیارتی، تاریخی، گردشگری و همچنین وجود شخصیت های مهم کشوری برخوردار است، اظهار داشت: شهرداری می تواند در خدمات و فعالیت های خود ارزش افزوده ایجاد کند.

فخرالدین سلیمانی شهردار سابق منطقه یک نیز با ارائه گزارشی به بودجه نقدی، غیرنقدی و درآمد منطقه اشاره و وضعیت پروژه های در دست اقدام منطقه را تشریح کرد.
وی از همه همکاران و شورایارانی که در مدت مسئولیتش همکاری صمیمانه داشتند تشکر و قدردانی کرد و برای تاجیک اسماعیلی آرزوی توفیق در بهره گیری از این فرصت و انجام خدمات صادقانه و موثر را برای شهروندان داشت.

در ادامه مراسم  حبیب اله تاجیک اسماعیلی ضمن تشکر از تلاش های مهندس سلیمانی اظهار داشت: توفیقی نصیب بنده شد تا دوباره بتوانم در شهرداری تهران خدمت کرده و بدیهی است اینجانب بر حسب وظیفه شرعی، دینی و اخلاقی خود بر حصول این امر اهتمام کامل دارم و از هیچ تلاش و کوششی در جهت خدمت رسانی به شهروندان دریغ نخواهم کرد.

وی تعامل بیشتر با شهروندان برای ارتقاء کیفیت زندگی شهری را مورد تاکید قرار داد و خواستار مشارکت بیشتر شورایاران و صاحب نظران در مسائل شهری شد.

شایان ذکر است در این مراسم که روز یکشنبه مورخ ۷ آبان ماه سال جاری در سالن کنفرانس شهرداری منطقه یک برگزار شد ،عزت اله خان محمدی فرماندار شمیرانات و سید مهدی اعرابی دبیر دبیران شورایاری محلات منطقه یک نیز طی سخنانی از تلاش های سلیمانی تشکر و برای  تاجیک اسماعیلی آرزوی موفقیت کردند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا