مدیریت شهری

حداقل و حداکثر هزینه معاینه فنی خودرو های دوگانه سوز چقدر است؟

به گزارش شورا‌آنلاین، سعید قیصر در این باره گفت: هزینه کلی معاینه فنی خودروهای دوگانه سوز شامل ۶۲ هزارتومان برای تست هیدرواستاتیک، ۲۲ هزارتومان هزینه بازدید چشمی، ۲۸ هزارتومان هزینه باز و بسته کردن مخزن و در مجموع تست هر خودروی یک مخزنه ۱۱۲ هزارتومان است.

وی اظهار کرد: همچنین برای خودروهای دومخزنه نیز تست هیدرواستاتیک هر مخزن ۶۲هزارتومان است که در نهایت ۱۲۴هزارتومان هزینه تست دو مخزن، ۳۵ هزارتومان هزینه باز و بسته کردن مخزن و ۲۲هزارتومان هزینه بازدید چشمی بوده که در نهایت هزینه تست هر خودروی دو مخزنه ۱۸۱ هزارتومان می‌شود.

مدیر امور اجرایی معاینه فنی کشور افزود: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده تخلف در مراکز معاینه فنی خودروهای دوگانه سوز مبنی بر دریافت وجه اضافی به منظور تست خودروهای دوگانه سوز به شماره۳۰۰۰۷۱۱۱ پیامک بزنند یا به سامانه سیمفا مراجعه کنند.

وی افزود: سامانه سیمفا مسئول رسیدگی به شکایات، انتقادات و نظرات شهروندان است. همچنین سامانه پیامکی نیز برای رسیدگی به شکایات و نظرات شهروندان فعال است و شهروندان در صورت مشاهده تخلف در هر یک از مراکز معاینه فنی خودروی های دوگانه سوز مبنی بر دریافت وجه اضافی جهت تست می‌توانند پیامک خود را ارسال کنند و به این شکایات در مدت ۴۸ ساعت رسیدگی خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا