مدیریت شهری

بازدید و سرکشی هفتگی شهردار منطقه ۱۳ از مساجد

به گزارش شورا‌آنلاین و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، در شش ماهه دوم سال جاری شهردار منطقه ۱۳  به همراه معاونین و مدیران منطقه روزهای دوشنبه هر هفته با حضور در یکی از مساجد محدوده محلات از مساجد این منطقه  بازدید می‌کند.

در منطقه ۱۳ شهرداری تهران ۴۸  مسجد پذیرای نمازگزاران است، که روز های دوشنبه هر هفته رحمان زاده  با بهره گیری از حضور گسترده مردم در مساجد ضمن اقامه نماز جماعت ظهر و عصر با شهروندان، وضعیت مساجد را بررسی و به مشکلات و دغدغه‌های مردم رسیدگی می‌کند.

در این دیدار ها که در فضایی صمیمانه و معنوی در مساجد برگزار می شود، شهروندان مشکلات و مسایل محله خود را عنوان کرده و با بررسی شهردار منطقه و مدیران شهری راهکارهایی جهت رفع آنها در دستور کار قرار می گیرد.

 در این راستا اولین دیدار شهردار منطقه ظهر دیروز در مسجد ۲۴ معصوم (ع) واقع در محله حافظیه ناحیه سه رقم خورد. گفتنی است در این برنامه شهردار منطقه پاسخگوی سوالات شهروندان بود و در خاتمه به درخواست ها و مشکلات مطروحه از سوی آنان رسیدگی کرد. 

شهردار منطقه ۱۳ در جمع نمازگزاران با اشاره به روند مطلوب اقدامات منطقه در حوزه های مختلف، بر مشارکت شهروندان برای اجرای خدمات بهینه تاکید کرد.

رحمان زاده همچنین با حضور در دفتر ائمه جماعت این مسجد  به اهمیت ایمن سازی  و نگهداشت مساجد گفت:فصل سرما آغاز شده و باید به مسئولین محترم مساجد هشدار داد که سیستم های گرمایشی به کار رفته حتما از استانداردهای لازم برخوردار باشند که حادثه ای ناگوار رخ ندهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا