مدیریت شهری

تقدیر و تجلیل شهردار منطقه ۱۳ از کارکنان روشن دل به مناسبت روز عصای سفید

به گزارش شورا‌آنلاین و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، در این دیدار دکتر رحمان زاده به اتفاق معاون منابع توسعه منابع انسانی  ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن روز عصا سفید به روشندلان بیان داشت که فلسفه وجودی این روز تکریم واقعی انسان هایی است که همت و تلاش را به معنای واقعی به منصه ظهور رسانده اند.

وی همچنین ضمن پاسداشت روز عصای سفید، از روشندلان به عنوان افرادی ساعی و موفق نام برد که با فرود آوردن سر تعظیم در برابر مشیت الهی با جان دل پذیرای حکمت خداوند متعال شدند و اظهار داشت : فعالیت های و تلاش های بی دریغ و شایسته شما در منطقه  می تواند به عنوان الگویی بسیار مناسب برای دیگر کارمندان بحساب آید.

شهردار  منطقه  در بازدید از محل کار روشندلان شاغل در منطقه هدیه سفر به مشهد به  روشندلان اهدا کرد  و قول مساعد برای رسیدگی به بهبود وضعیت معیشتی کارکنان و همچنین مناسب سازی هر چه بهتر  محیط کار این عزیزان ارائه کرد. 

در ادامه این دیدار  همکاران روشندل به بیان دغدغه ها  و نظرات خویش در حوزه های مختلف کاری و فعالیتی خویش پرداختند. در پایان این دیدار  هدایایی و لوح هایی منقش به خط بریل به این عزیزان اهدا شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا