اجتماعی و فرهنگی

ابراهیم شیخ معاون منابع انسانی شهرداری تهران: با تخلفات اداری قاطعانه برخورد می کنیم

به گزارش شورا‌آنلاین، ابراهیم شیخ در بازدید از اداره کل هماهنگی و نظارت بر هیأت‌های رسیدگی به تخلفات اداری شهرداری تهران بر لزوم بررسی عوامل ارتکاب تخلفات اداری تأکید کرد و گفت: فرهنگ مماشات اداری در برخورد با تخلفات در شهرداری تهران باید اصلاح شود.

به گفته وی؛ به موضوع مهم برخورد با تخلفات اداری باید به صورت جدی و خارج از تعارفات درون سازمانی توجه شده و مورد رسیدگی قرار گیرد.

شیخ با اشاره به اینکه فرهنگ برخورد همراه با مماشات در شهرداری تهران به فرهنگ برخورد حرفه‌ای تغییر خواهد یافت، اظهار داشت: باید با هر نوع تخلف و هر گونه فساد در مجموعه مدیریت شهری به طور جدی و قاطع برخورد شود.

وی از ایجاد ساز و کارهای جدید به منظور رسیدگی به تخلفات اداری خبر داد و تصریح کرد: در انتصاب و استفاده از مدیران باید از تبارگماری که از آفت‌های سیستم های مدیریتی است، خودداری شود.

شیخ هدف از فعالیت هیأت‌های رسیدگی به تخلفات اداری را ایجاد انضباط و ارتقای سلامت اداری دانست و خاطرنشان کرد: در شهرداری تهران با رعایت قوانین و مقررات و در چهارچوب آیین نامه‌های رسیدگی به تخلفات به دنبال اثرات مثبت سلامت اداری بر شهر و ایجاد امنیت روانی در شهروندان و خدمات‌رسانی هر چه بهتر و بیشتر به آنها هستیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا