مدیریت شهری

نشست مشترک عضو شورای شهر تهران و شهردار منطقه ۱۳

به گزارش شورا‌آنلاین و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳ ، دکتر رحمان زاده ، شهردار منطقه در جلسه با عضو شورای اسلامی شهر تهران و دبیر دبیران شورایارای در سرای محله پیروزی  به مسائل و مشکلات محدوده منطقه اشاره کرد و با تاکید بر حمایت شورای اسلامی در جهت حل برخی از موضوعات اساسی منطقه گفت : بر اساس هماهنگی های به عمل آمده با معاونت هماهنگی امور مناطق  در نظر داریم ،   اجرا ی طرحی را به منظور حل مشکل ترافیکی خیابان پنجم نیروی هوایی و اتصال آن به خیابان دماوند با اختصاص ردیف بودجه  و همچنین تکمیل طرح  تعریض خیابان پیروزی با تخصیص اعتبار لازم و تملک پلاک های باقی مانده  در دستور کار قرار دهیم. 

وی با اشاره به راهبرد های شهردار تهران در ارتباط با شورایاران و معتمدین محلات تصریح کرد :  شهرداران نواحی چهارگانه به همراه شورایاران  روز های یکشنبه و چهارشنبه هر هفته  ضمن بازدید میدانی از معابر فرعی  محلات ، مشکلات را شناسایی می کنند که با دسته بندی و جمع بندی  مشکلات ، برخی از آنها در محله و ناحیه و موضوعات دیگر با ابلاغ به معاونت ها در منطقه پیگیری و مرتفع می شود.

شهردار منطقه به اجرای طرح فوریتی نگهداشت شهر در منطقه که به عنوان اساس و الگویی برای سایر مناطق در سطح شهر تهران  مطرح شود افزود : با پهنه بندی محلات و نواحی و همچنین برگزاری جلساتی در طول هفته و احصا مشکلات با هماهنگی شورایاری و نواحی و پیگیری درخواست های شهروندان در ۱۳۷ و ۱۸۸۸ ،  این طرح روز های جمعه هر هفته  با فعالیت ۳۰۰ نیروی کارگری در کلیه موضوعات مرتبط با امور شهری از قبیل ترافیک ، عمران ، خدمات شهری ، اجتماعی و فرهنگی و.. اجرایی می شود.

وی به بازخورد های این طرح در محلات اشاره کرد که طی نظر سنجی به عمل آمده ، با رضایت مندی ۹۰ درصدی شهروندان رو به رو بوده است.

امانی ، عضو شورای اسلامی شهر تهران  در بخشی از صحبت هایش به نقش مهم شورایاری  اشاره کرد و گفت : واگذاری کار مردم به مردم به عنوان مهم ترین فصل قانون اساسی نشانگر اهمیت نقش شورایاران است که بدون هیچ گونه چشم داشتی به یاری مردم می شتابند.

وی از منطقه ۱۳ به عنوان یکی از مناطق مذهبی و با ظرفیت نام برد که باتوجه به یکرنگی و همدلی مسئولان در ارائه خدمات می تواند به عنوان الگویی برای سایر مناطق مطرح شود.

در این جلسه بهشتی ، دبیر دبیران شورایاری محلات  ضمن اشاره به تحولات منطقه در مدت اخیر و تشکر از شهردار منطقه  به مهم ترین معضلات و موضوعات اشاره کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا