مدیریت شهری

مدیرعامل جدید مترو خطاب به پرسنل: نگران نباشید تعدیل نیرو نداریم

به گزارش شورا‌آنلاین، صبح امروز و طی مراسمی با حضور افندی زاده قائم مقام و ربیعی مشاور ارشد معاونت حمل ونقل وترافیک شهرداری تهران از زحمات محمد احمدی بافنده تقدیر و فرنوش نوبخت به عنوان مدیرعامل جدید شرکت بهره برداری متروی تهران معرفی شد.

افندی زاده در حاشیه این مراسم با تقدیر از زحمات بی دریغ و شبانه روزی محمد احمدی بافنده تصریح کرد: یکی از مهمترین شرکت‌های شهرداری تهران در بخش خدمات رسانی به شهروندان شرکت بهره برداری مترو است که سهم قابل توجهی در جابه جایی روزانه شهروندان ایفا می‌کند.

وی با بیان اینکه در کنار توسعه خطوط مترو باید به توسعه ناوگان و تأمین واگن به منظور خدمات رسانی بهتر به شهروندان توجه شود، گفت: کاهش سرفاصله حرکت قطارها در دستور کار است. باید بتوانیم هدوی-سرفاصله- ۲ تا ۳ دقیقه‌ای را برای خطوط مترو فراهم کنیم.

وی با اشاره به اینکه اصلی‌ترین سرمایه شرکت در ارائه خدمات رسانی بهتر، نیروی انسانی متخصص است، خاطرنشان کرد: خوشبختانه در شرکت بهره برداری مترو افراد متعهد، کارآمد و متخصصی حضور دارند که در جهت خدمات رسانی به شهروندان نقش بسیار تاثیرگذاری داشته‌اند.

در ادامه فرنوش نوبخت تصریح کرد: از همین امروز جلسات رسمی با مدیران حوزه شرکت بهره برداری مترو آغاز می‌شود و سیستم کاری در این حوزه بسیار شفاف خواهدبود.

وی با اشاره به اینکه هیچگونه تعدیل نیرو در این شرکت نخواهیم داشت، گفت: پرسنل را بیهوده نگران نکنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا