ورزشی

ایرانی‌ها بیشتر از استرالیایی‌ها به ما فحاشی کردند!

به گزارش شورا‌آنلاین، علیرضا فغانی که قضاوت بازی سوریه و استرالیا در مرحله پلی‌آف جام جهانی روسیه را برعهده داشت درخصوص حاشیه‌های پیش آمده بابت پنالتی گرفت برای سوری ها بعد از بازی سوریه و استرالیا گفت: ما قضاوت خودمان را انجام دادیم و از طرف فیفا و AFC برای قضاوت در این بازی انتخاب شدیم نمره قضاوت ما هم از طرف ناظر فیفا و AFC ارسال می‌شود. تا این لحظه مورد غیر فوتبالی درباره قضاوت این بازی وجود نداشت اما به هر حال برخی‌ها از اتفاقات مختلف سوء استفاده می‌کنند که در این بین کاری از دست من برنمی‌آید.

وی ادامه داد:خوشبختانه بعد از بازی نسبت به قضاوت ما در این بازی از سوی ناظران رضایت وجود داشت اما به هر حال درباره صحبت‌هایی که استرالیایی‌ها انجام داده‌اند باید بگویم معمولا بعد از اینکه تیمی برنده نمی‌شود از این حرف‌ها زیاد به گوش می‌رسد که ما به این مسائل عادت داریم.

داور بین‌المللی فوتبال کشورمان نیز درمورد اینکه آیا به دلیل اتفاقات رخ داده برخورد نامناسبی هم از سوی هواداران استرالیایی با او هم انجام شده یا خیر، گفت: از طرف استرالیایی‌ها کمی فحاشی صورت گرفت اما برایم جالب است که مردم همیشه در صحنه ما بیشتر از استرالیایی‌ها به خاطر این بازی به ما فحاشی کردند! آنها به ما می‌گویند که وقتی سوریه‌ای‌ها در تهران به ایرانی‌ها توهین کردند چرا برایشان پنالتی گرفتید؟! در ایران متاسفانه همه به دنبال حاشیه هستند و ما هم به این مسائل عادت داریم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا