ورزشی

جلالی:مربیان جوان زیادی را سوزانده‌ایم

به گزارش شورا‌آنلاین، مجید جلالی درباره شرایط تیمش پس از سه پیروزی پیاپی، اظهار کرد: شرایط تیم ما بسیار خوب است و بازیکنان‌مان با انگیزه و شوق زیاد در تمرینات حاضر می‌شوند. من وقتی این شوق و تلاش بازیکنان‌مان را می‌بینم واقعا لذت می‌برم. ما در جلسات مختلف روی ضعف‌ها و قوت‌هایمان کار می‌کنیم تا بتوانیم واقعا تیم خوبی باشیم.

او در ادامه‌ درباره عملکرد خوب بازیکنان خارجی‌اش هم، گفت‌: ما سه بازیکن خارجی را جذب کرده‌ایم که هر سه آنها واقعا عملکرد خوبی دارند. عملکرد خوب این بازیکنان باعث شده است حس رقابت در تیم ما بیشتر شود تا به طور مثال بازیکنی همچون مرتضی آقاخان کیفیت خیلی بهتری از خود ارائه بدهد.

سرمربی تیم فوتبال پیکان در بخش دیگری از صحبت‌های خود درباره تعطیلی لیگ هم، خاطر نشان کرد: مسلما این تعطیلات به لیگ ضربه می‌زند اما اجتناب ناپذیر است چرا که اگر این تعطیلات نباشد تمرینات و برنامه‌های تیم‌ ‌ملی پیش نمی‌رود.

رییس سابق کانون مربیان ایران در ادامه‌ درباره کنار گذاشته شدن برخی از مربیان جوان از لیگ همچون علیرضا منصوریان و علی کریمی گفت‌: متاسفانه ما در مربیگری هم در بحث آموزش و تربیت مربیان، ساز و کار مناسبی نداریم و هم در به کار گیری این مربیان درست عمل نمی‌کنیم. وقتی سیستم مهندسی‌شده باشد و ساز و کار درستی وجود داشته باشد ما می‌دانیم مربیان بزرگ در بلند مدت شاخصه‌های خودشان را نشان می‌دهند. بنابراین دست به برکناری آنها نمی‌زنیم.

او ادامه داد: چندین و چند سال است که در مورد این مساله صحبت می‌شود اما این موضوع باید در فدراسیون فوتبال بررسی شود چرا که تا به حال مربیان جوان زیادی را سوزانده‌ایم. باید بحث ساختار تربیت مربیان بدون اشکال باشد تا بتوانیم از مربیان هم به درستی در تیم‌ها استفاده کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا