ورزشی

هشت مدال طلا در انتظار فرنگی‌کاران ایران

به گزارش شورا‌آنلاین، در جریان رقابت‌های کشتی فرنگی بازی های داخل سالن آسیا در عشق آباد ترکمنستان، هشت فرنگی کار ایران در این رقابت‌ها با شکست تمامی رقبای‌شان راهی دیدار نهایی شدند تا امشب(سه شنبه) برای کسب هشت مدال طلا برای کاروان ایران به روی تشک بروند.

 

نتایج فرنگی کاران ایران تاکنون به شرح زیر است:

در وزن ۵۹ کیلوگرم محسن حاجی پور در دور نخست اسلام جان بهرام اف از ازبکستان را با نتیجه‌ دو بر یک از پیش رو برداشت و در دور دوم با نتیجه‌ هشت بر صفر راچمات مباروک از اندونزی را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله و برای حضور در دیدار فینال با نتیجه‌ پنج  بر یک سیدیلا تازایف از ترکمنستان را شکست داد و راهی دیدار فینال شد. حاجی پور عصر امروز (سه‌شنبه) برای کسب مدال طلا به مصاف کالی سلیمان اف از قرقیزستان می رود.

 

در وزن ۶۶ کیلوگرم امین سوری پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه‌ 9 بر صفر احمد داهشان از اردن را مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله نیز مقابل یوای یاماتو از ژاپن با نتیجه‌ دو بر دو پیروز شد و به فینال رسید. حریف وی در دیدار فینال دانیار کالینوف از قزاقستان است.

 

در وزن ۷۱ کیلوگرم فرشاد بلفکه در دور اول با نتیجه‌ چهار  بر یک روسلان تساریف قهرمان آسیا از قرقیزستان را شکست داد وی در دور دوم مقابل سیف اله سلطونشوخی از تاجیکستان با نتیجه‌ 9 بر صفر به پیروزی رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد. بلفکه در این مرحله با نتیجه‌ چهار بر یک آرام واردانیان از ازبکستان را شکست داد و راهی دیدار فینال شد. وی امشب در دیدار نهایی به مصاف علی سیهو از ترکمنستان می رود.

 

در وزن ۷۵ کیلوگرم پژمان پشتام در دور نخست با نتیجه‌ هشت  بر صفر محمد مچیک از لبنان را مغلوب کرد وی در دور دوم جفرسون ماناتاد از فیلیپین را با نتیجه‌ هشت  بر صفر شکست داد و در دور سوم با نتیجه‌ یازده بر یک از سد هشمت اله مالیک خلیل از افغانستان گذشت و به مرحله نیمه نهایی رسید. پشتام در این مرحله با نتیجه‌ هشت بر چهار تمرلان شادوکایف از قزاقستان را مغلوب کرد و فینالیست شد. وی در دیدار فینال به مصاف ریدونگ ژانگ از چین می رود.

 

در وزن ۸۰ کیلوگرم مهدی ابراهیمی در دور نخست با نتیجه سه بر دو آسخات دلمحمداف، دارنده مدال برنز آسیا از قزاقستان را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

وی در این مرحله نوربک خاشیمبیکوف از ازبکستان را با نتیجه‌ هفت  بر صفر از پیش رو برداشت و فینالیست شد. وی در دیدار فینال با آتابکعزیزبیکوف از قرقیزستان کشتی می‌گیرد.

در وزن ۸۵ کیلوگرم سامان عزیزی در دور اول با نتیجه‌ سه بر یک سگلدی آنایف از ترکمنستان را از پیش رو برداشت وی در دور دوم مقابل حسین موتسولوگوف از قزاقستان با نتیجه هفت بر یک به برتری رسید و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه یک بر یک آزات بیشیبیکوف از قرقیزستان را مغلوب کرد و راهی دیدار فینال شد. وی امشب برای کسب مدال طلا به مصاف راویندر خاتری از هند می رود.

 

 در وزن ۹۸ کیلوگرم امیرحسین حسینی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه هشت بر یک اصلان کولیف از ترکمنستان را شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله نارا یوتا از ژاپن را با نتیجه یک بر یک مغلوب کرد و به دیدار پایانی راه یافت. حسینی امشب در دیدار فینال به مصاف اوزو دژوزوپبکوف از قرقیزستان می رود.

 

در وزن ۱۳۰ کیلوگرم بهنام مهدی زاده در دور نخست با نتیجه‌ سه بر دو نورماخان تینالیف دارنده مدال برنز جهان، قهرمان بازی‌های آسیایی و قهرمان آسیا از قزاقستان را مغلوب کرد وی در دور دوم نیز با نتیجه‌ هفت بر سه از سد ساتوشی کایزوکا از ژاپن گذشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. مهدی زاده در این مرحله نیز کیانگ من از چین را یک بر صفر برد و فینالیست شد.حریف مهدی زاده در دیدار نهایی ناوین از هند است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا