اجتماعی و فرهنگی

رییس حراست شهرداری تهران: ۲ هزار نیروی شهرداری ناگهانی و با مدرک دیپلم استخدام شده اند/ پرونده متخلفان به حراست ارجاع شده است

به گزارش شورا‌آنلاین، حمیدرضا قالیباف (رییس حراست شهرداری تهران) در رابطه با معرفی متخلفان مدیریت شهری گذشته به حراست بیان داشت: ۵ پرونده به ما ارجاع شده است و در نوبت رسیدگی قرار دارد.

رییس حراست شهرداری تهران با بیان اینکه حراست بصورت ظاهری به این پرونده‌ها رسیدگی می‌کند، گفت: جمع‌آوری اطلاعات توسط حراست انجام خواهد شد و دادگاه تخلفات اداری باید در این رابطه تصمیم‌گیری کند.

قالیباف گفت: رسیدگی حقوقی این مساله با دادگاه است؛ چراکه دادگاه باید تشخیص دهد، اتهام وارد است یا خیر، در این شرایط متهم می‌تواند از خودش دفاع کند؛ بنابراین دادگاه تخلفات اداری باید تصمیم‌گیری کند.

قالیباف با اشاره به استخدام ناگهانی دو هزار نفر در زمان مدیریت شهردار سابق در آستانه انتخابات بیان داشـت: این دو هزار نفر با مدرک دیپلم استخدام شده‌اند؛ در حالی که افرادی در شهرداری بعد از گذشت ۴ سال صورت وضعیت نشده‌اند، اما آن‌ها یکدفعه تبدیل وضعیت می‌شوند، این هم تخلف است، تخلف فقط مالی نیست.

شکایت حق هر کسی است

رییس حراست شهرداری تهران در رابطه با شکایت ناجا از شهرداری تهران بیان داشت: شهردار، پلیس را متهم نکرده است. همه دانشجویان دانشکده پلیس کارمند نیروی انتظامی و ناجا نیستند، ممکن است؛ کارمند اداری باشند. مخاطب شهردار، ناجا نبود و خود ایشان هم تکذیب کردند. در مجموع شکایت حق هر کسی است و شهرداری هم در این زمینه پاسخ خود را خواهد داد.
منبع:ایلنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا