مدیریت شهری

سهم شهرداری در کاهش ترافیک مهر چقدر بود؟

به گزارش شورا‌آنلاین، محسن پورسید آقایی گفت: طی جلسات متعددی که با مسئولان پلیس راهور داشته ایم برای ترافیک دو هفته نخست مهر ماه و تسهیل در تردد‌های شهروندان برنامه ریزی شده است.

وی افزود: به گونه‌ای برنامه ریزی شده که در صورت نیاز، نیرو‌های شهرداری نیز به کمک عوامل راهور آمده تا در مسیر‌های پر تردد با مشکل ترافیک پر حجم مواجه نشویم.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به برنامه ریزی‌های صورت گرفته به منظور مشخص شدن تکلیف سرویس مدارس دانش آموزان اظهارکرد: تاکید شده که پس از حضور دانش آموزان در مدارس، در کمترین زمان ممکن وضعیت سرویس دانش آموزان مشخص شده تا خانواده‌ها مجبور نباشند هر روز برای تردد دانش آموزان خود به طور شخصی اقدام کنند.

پورسید آقایی ادامه داد: درخواست ما این است که برای کاهش ترافیک در روز‌های ابتدایی مهرماه، شهروندان همکاری لازم را با عوامل پلیس، شهرداری و سایر نهاد‌های مسئول داشته باشند تا در عبور و مرور‌ها مشکل ایجاد نشود.

وی در خصوص وضعیت ترافیک عصرگاهی در شهر تهران همزمان با بازگشایی مدارس خاطرنشان کرد: به این خاطر که همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید شروع ماه محرم را نیز در پیش داریم بدون شک در شهر تهران شاهد ترافیک عصرگاهی نیز خواهیم بود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران تاکید کرد: درخواست ما از هیئت‌های عزاداری این است که تا حد امکان از بستن خیابان‌ها خودداری کرده و به گونه‌ای برنامه ریزی کنند که در ایام ماه محرم مشکلی در تردد شهروندان و به خصوص خودرو‌های امدادی ایجاد نشود.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. سلام
    بله مشخص است که شهرداری با نفروختن یا کمتر فروختن طرح ترافیک کمک شایانی به ترافیک مهر ماه کرده است .نه تنها کمک نکرده بلکه با حضور خودرو های تک سرنشین و مسافر بر های شخصی که این روزها مشتری خرید طرح هستند داخل محدوده با ترافیک دو چندانی روبرو هستیم و همین طور آلودگی هوا که در بازگشایی مدارس فرزندانمان ریه های پر شده از دود و گرد و خاک….. متشکرم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا