شورای شهر

خبر خوش سخنگوی شورا برای کاسبان پلاسکو/ ساخت بنای جدید بیش از ۱۲ طبقه امکان پذیر می شود؟

به گزارش شورا‌آنلاین، علی اعطاء با اشاره به احداث ساختمان جدید پلاسکو اظهار کرد: در مورد این ساختمان چند نکته وجود دارد که از آن جمله می‌توان به دغدغه ملی به این ساختمان اشاره کرد.

وی افزود: درباره پلاسکو هر تصمیمی که گرفته شود قاعدتاً فرابخشی است و یک دستگاه نمی‌تواند در این خصوص تصمیم‌گیری کند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران بیان کرد: موضوع دیگری که در بحث پلاسکو باید به آن توجه شود، افراد آسیب‌دیده در این حادثه هستند که به واسطه آتش‌سوزی در ساختمان پلاسکو شرایط دشواری پیدا کردند و باید تدبیری شود تا به روزهای عادی و طبیعی برگردند.

اعطاء گفت: قطعاً ساخت بنای جدید پلاسکو بر اساس ضوابط و چارچوپ‌های شهرسازی و معماری خواهد بود و در این زمینه دقت لازم انجام خواهد شد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران بیان کرد: یکی از مواردی که مورد توجه شورا قرار دارد این است که احداث ساختمان‌های بلند مرتبه بر اساس قانون باشد به طوری که در حال حاضر شهرداری برای ساخت بنای بیش از ۱۲ طبقه پروانه صادر نمی‌کند که این کار از سال ۹۳ در دستور کار شهرداری قرار گرفته است.

وی با اشاره به همکاری مدیریت شهری (شورا و شهرداری) و بنیاد مستضعفان برای احداث بنای جدید پلاسکو ،گفت: در این زمینه همکاری نزدیک خواهیم داشت و به زودی جلساتی را برگزار خواهیم کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا