اجتماعی و فرهنگی

آمادگی پلیس پایتخت برای آغاز سال تحصیلی جدید

به گزارش شورا‌آنلاین، سردار حسین رحیمی صبح سه شنبه در دیدار با رئیس آموزش و پرورش تهران با تاکید بر لزوم افزایش همکاری بین سازمان های مختلف، افزود: ما با تمام توان برای سال تحصیلی آماده ایم و پلیس دراین کار ارزشمند پای کار بوده و تمام توانش را به کار خواهد گرفت.

وی گفت: در بخش های مختلف انتظامی و ترافیکی از جمله تسهیل عبور و مرور و کاهش بار ترافیکی تامین امنیت دانش آموزان و انجام آموزش های همگانی و ایمن سازی محیط های اطراف مدارس از سوی پلیس تدابیر ویژه ای اندیشیده شده است.

رئیس پلیس پایتخت با تاکید بر لزوم ساماندهی سرویس های مدارس، اظهار کرد: سرویس های مدارس علاوه بر اینکه از اطمینان بیشتری برخوردارند قطعا در کاهش بار ترافیکی نیز به ویژه در خیابان های اطراف مدارس و مراکز آموزشی تاثیرگذار خواهند بود.

وی افزود: کلانتری ها با مدارس حوزه خود باید تماس و تعامل داشته باشند و با تشریک مساعی و همفکری محیطی امن و آرام برای دانش آموزان فراهم کنند. همه تلاش مان بر این است که شرایطی فراهم کنیم تا موضوع تعلیم و تربیت در فضایی امن و آرام و به دور از هر گونه تشویشی انجام شود.

 در این دیدار دکتر باقری رئیس آموزش و پرورش تهران، محدث رئیس حراست آموزش و پرورش و دکتر علیزاده رئیس سازمان زیباسازی شهرداری تهران نیز حضور داشتند.

در پایان جلسه از پیام مهر که به صورت مشترک توسط فرمانده انتظامی تهران بزرگ و رئیس اداره کل آموزش و پرورش تهران تنظیم شده بود نیز رونمایی شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا