اجتماعی و فرهنگی

انتصاب قائم مقام جدید معاونت خدمات شهرى قبل از ابقا یا عزل معاون قالیباف!

به گزارش شورا‌آنلاین، شنیده ها حکایت از این دارد که بزودی فرهاد محمدپور سخا به عنوان قائم مقام جدید معاونت خدمات شهری شهرداری تهران منصوب خواهد شد.

نکته جالب توجه اینکه این انتصاب احتمالی در حالی اتفاق خواهد افتاد که هنوز معاون جدید خدمات شهری تهران از سوی محمدعلی نجفی معرفی نشده است و گمانه زنی ها در خصوص جانشین یزدانی معاون فعلی خدمات شهری ادامه دارد.

با توجه به اینکه قائم مقام معاونت خدمات شهری با معرفی معاون خدمات شهری و تایید شهردار تهران صورت می گیرد این سوال مطرح است که آیا انتصاب پورسخا از طرف محمدعلی نجفی شهردار تهران صورت گرفته و  تغییرات مدیریتی این معاونت ابتدا از سمت قائم مقامی شروع شده و یا اینکه با این انتصاب به نوعی یزدانی در سمت معاونت خدمات شهری ابقاء شده است؟

بعضى کارشناسان عقیده دارند علت انتصاب قائم مقام امورشهرى قبل از تعیین تکلیف معاون بدین جهت بوده که سلیمى بعنوان شهردار منطقه منصوب شود و بعد از آن انتصاب معاون خدمات شهرى هم صورت پذیرد.
سلیمى گزینه اصلاح طلبان براى معاونت خدمات شهرى بود که نجفى تنها با شهردار شدن وى موافقت کرد.

باید به انتظار نشست و دید که آیا این تغییر و تحول مدیریتی در معاونت خدمات شهری صورت می گیرد و یا خیر و اینکه در صورت وقوع محمدعلی نجفی شهردار تهران و یزدانی معاون خدمات شهری چه توضیحی برای این شکل جدید از انتصاب ها دارند!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا