ورزشی

کی‌روش: بازیکنان ایران با کمترین دریافتی بالاترین خروجی را دارند

به گزارش شورا‌آنلاین، کارلوس کی‌روش سرمربی موفق تیم ملی فوتبال ایران در مصاحبه با جمع خبرنگاران حاضر در مقر خبری تحت کنترل کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: مردان من فوق العاده بودند، ده نفره شدند و باز هم دروازه ما باز نشده باقی ماند. من نمی‌دانم این بازی یک بازی فوق العاده و بزرگ بوده یا خیر اما می‌دانم که یک مبارزه شگفت انگیز و زیبا بود.

وی ادامه داد: به خصوص در نیمه دوم وقتی یکی از مردانم تیم ملی از زمین خارج شد، وضعیت ما به شدت سخت بود و من افتخار می کنم که چنین مردانی در اختیار دارم. این رشد تیمی رویایی و باورنکردنی است. ما باهم بودن را تجربه کردیم.

کی‌روش در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره رکورد گل نخوردن نیز گفت: چندان نگران آن نیستیم و در اولویت ما نیست، این بخشی از راه روشن و حرفه‌ای ما است که شکل گرفته و البته مهم و ارزشمند است. ما تلاش می‌کنیم دفاع خوبی داشته باشیم، حمله خوبی داشته باشیم و اگر به شخصیت بازیکنان من خوب نگاه کنید درک منظور من هم ساده‌تر خواهد بود.

کی روش ادامه داد: بازیکنان برای زندگی خود می‌جنگیدند، آنها برای تاریخ‌ساز بودن جنگیدند، برای اعتبار و شهرت ملی و این چیزها بسیار ارزشمند است. به نظر من حق داریم توقع داشته باشیم جهان به این مردان ایرانی توجه بیشتری داشته باشد، آنها بدون امکانات خوب و بدون توانایی مالی، بدون حمایت کار بزرگی را انجام داده‌اند.

وی افزود: بازیکنان من با پایین ترین میزان  دریافتی و کمترین امکانات می توانند بالاترین میزان خروجی را داشته باشند. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا