مدیریت شهری

معاون شهردار منطقه ۴ در آستانه نوروز خبر داد: رنگ آمیزی تخم مرغ های عیدانه توسط هنرمندان منطقه ۴ تهران / شمال شرق تهران رنگ و بوی نوروزی گرفت

معاون خدمت شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۴ از اجرای طرح های ایرانی اسلامی در نوروز ۱۴۰۰ خبر داد و گفت: با همکاری هنرمندان، محلات ۲۰ گانه منطقه ۴ با طرح های شاد ایرانی و اسلامی حال و هوای عید نوروز به خود می گیرند.

به گزارش شوراآنلاین و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه چهار، “حمیدرضا فرخی” با اعلام این خبر افزود: به منظور شادی و نشاط شهروندان به خصوص در روزهایی که غم ویروس کرونا شهر و شهروندان را احاطه کرده است، معابر شمال شرق تهران با نورپردازی و آذین بندی، نقاشی های دیواری، رنگ آمیزی المان ها و تجهیزات شهری و … حال و هوای شادتری به خود می گیرند.

او با تشریح فعالیت های این معاونت در آستانه نوروز افزود: برگزاری جشنواره تخم مرغهای رنگی و برپایی سفره هفت سین از جمله اقداماتی است که توسط هنرمندان برجسته کشور در دو بخش دانشجویی و حرفه ای در منطقه اجرا می شود.

معاون خدمات شهری منطقه۴ ادامه داد: در این اقدام هنری ۲۳ تخم مرغ توسط هنرمندان رنگ آمیزی و در میادین و معابر پر تردد منطقه ۴ به نمایش در خواهد آمد.

فرخی با اشاره به دیگر اقدامات این حوزه برای استقبال از بهار ۱۴۰۰ گفت: رنگ آمیزی بیش از ۵۰ هزار مترمربع از هندریل ها، شستشوی نماهای شهری، ضدعفونی و رنگ آمیزی المان های بوستانی و شهری از دیگر فعالیت های نوروزی در آستانه نوروز به شمار می رود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا