ورزشی

سایه تهدید ژوزه بالای سر پرسپولیس در آسیا

به گزارش شورا‌آنلاین، علی اکبر طاهری درباره صدور رای مانوئل ژوزه اظهار کرد: همان طور که می‌دانید رای دادگاه CAS به دست ما رسیده و باشگاه محکوم به پرداخت پولی شده است. نکته حائز اهمیت این است که در این حکم هیچ مهلت پرداختی به ما داده نشده است، یعنی باید نهایتا ظرف چند روز آینده این پول تهیه و به ژوزه پرداخت شود.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس  در ادامه‌ افزود: واقعا نگران پرونده ژوزه هستیم. مگر می‌شود با این پرونده حال خوشی داشته باشیم و خوشحال باشیم. باید از خرج‌های جاری تیم بزنیم، پول بازیکنان را ندهیم، پول سفرها را ندهیم تا بتوانیم بخشی از این پول را تامین کنیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا ‌اسپانسر جدید باشگاه قرار است مبلغی از پول ژوزه را پرداخت کند یا خیر؟ گفت‌: نه. چنین صحبتی با ‌اسپانسر جدیدمان نداشته‌ایم. ما قراردادی با آنها داریم و بر اساس آن عمل می‌کنیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در بخش دیگری از صحبت‌هایش با بیان این که "باشگاه در تهیه مبلغ مطالبات مانوئل ژوزه با مشکل جدی مواجه است"، گفت‌: در این زمینه با دولت و مسئولان دیگر صحبت‌هایی را انجام داده‌ایم تا بلکه بتوانیم با کمک آنها این مشکل را حل کنیم. تا به حال باشگاه‌های زیادی با محرومیت‌های فیفا مواجه بوده‌اند، الان که تیم در آسیا حضور دارد و ان‌شاء‌الله به جمع چهار تیم برتر آسیا صعود می‌کند، شاید به خاطر پرونده مانوئل ژوزه خطری در آسیا ما را تهدید کند. به همین خاطر واقعا نگرانم و امیدوارم که هر چه‌ زودتر همه کمک کنند.

طاهری همچنین گفت‌: متاسفانه در دادگاه CAS وقتی وکلای ما حاضر می‌شدند، آنها نامه‌ها و مستنداتی را ارائه می‌کردند که به امضای مدیران قبلی باشگاه رسیده بود اما شماره آن نامه‌ها با شماره نامه‌های باشگاه مطابقت نداشت. یعنی گویی این نامه‌ها اصلا در باشگاه شماره نشده بود. نکته دیگری که در دادگاه‌ها مطرح می‌شد این بود که مانوئل ژوزه به همراه دستیارانش پس از جدایی از پرسپولیس در هیچ باشگاه دیگری مشغول به کار نشدند که اگر این اتفاق رخ می‌داد مطمئنا باشگاه با تخفیفاتی در پرداخت مطالبات او مواجه می‌شد.

وی همچنین درباره پرسپولیس مقابل الاهلی عربستان هم، گفت‌: تیم ما در بازی رفت، بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشت. هر چند که می‌توانستیم در این دیدار به پیروزی برسیم اما به‌ هر حال همین که به بازی برگشتیم و شکست را با تساوی عوض کردیم برای ما خوشحال کننده است. امیدوارم که در بازی برگشت هم با یک عملکرد خوب و انجام یک بازی منطقی پیروز میدان باشیم و یک کار بزرگ را انجام دهیم و به جمع چهار تیم برتر آسیا صعود کنیم. این اتفاق بسیار مهم است. من امیدوارم که در این راه همه به ما کمک کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا