اجتماعی و فرهنگی

حواشی آخرین حضور قالیباف در صحن شورا/ از حرف‌های درگوشی با صابری تا بوسه بر دستان مجتبی شاکری

به گزارش شورا‌آنلاین، آخرین جلسه شورای شهر تهران امروز با حضور اکثریت اعضا و در ساعت ۹:۳۰ دقیقه و با تلاوت آیاتی از چند کلام‌الله مجید توسط حجت‌الاسلام ناصحی آغاز شد.

جلسه امروز به دو بخش تقسیم شد که در بخش نخست اعضا بدون حضور کارشناسان، مسئولان دفاتر اعضای شورا و همچنین رسانه‌ها به موضوعات مختلف اعم از شهری و موارد مطرح شده طی ۴ سال گذشته پرداختند.

پس از پایان یک ساعت از جلسه غیرعلنی اعضا، با حضور محمدباقر قالیباف شهردار تهران و معاونین وی جلسه به صورت علنی و با حضور اهالی رسانه ادامه یافت. در ادامه آخرین جلسه شورای شهر تهران در دوره چهارم، مهدی چمران گزارشی را از فرایند مصوبات و جلسات شورا در طی ۴ سال گذشته ارائه کرد.

محمدباقر قالیباف شهردار تهران نیز پس از صحبت‌های مهدی چمران پشت تریبون قرار گرفت و گزارش مختصری را در حوزه شهری مطرح و در پایان نیز گزارش هزار صفحه‌ای را تحت عنوان سند تغییر تحول در حوزه مدیریت شهری تقدیم رئیس شورا کرد. 

پس از صحبت‌های رئیس شورا و شهردار تهران، نوبت به تقدیر از قالیباف و معاونین وی توسط اعضای شورای شهر تهران رسید. 

در مراسم تقدیر قالیباف اعضایی همچون مهدی چمران، محسن پیرهادی، ابوالفضل قناعتی، حجت‌الاسلام ناصحی، معصومه آباد و احمد مسجدجامعی حضور داشتند. 

در ادامه سیصدوهفتادویکمین جلسه شورا و آخرین جلسه آن در دوره چهارم نیز از سایر اعضای شورای شهر تهران نیز تقدیر به عمل آمد. 

عباس جدیدی، عباس شیبانی از جمله اعضایی بودند که مورد تشویق اعضای شورا و همچنین مهمانان امروز شورای شهر تهران قرار گرفتند. 

در این مراسم نیز همانند مراسم‌های گذشته عباس جدیدی سوژه عکاسان و اهالی رسانه بود و حتی برای گرفتن عکس با مهمان و خبرنگاران پیش‌قدم بود. 

در ادامه آخرین جلسه شورای شهر تهران اعضا از عباس جدیدی خواستند تا عکس یادگاری را با محمدباقر قالیباف بیاندازد که وی از این کار امتناع کرد.

یکی از حواشی جلسه امروز شورای شهر تهران هنگام ورود محمدباقر قالیباف به صحن شورا و همزمان خروج رحمت‌الله حافظی عضو شورای شهر و عضو منتقد مدیریت شهری بود. 

در بخش نخست جلسه امروز نیز عبدالحسین مختاباد نیز لحظاتی را برای اعضای شورای شهر تهران آواز خواند، ضمن اینکه در جلسه امروز به هر یک از اعضای شورای شهر تهران کتاب حافظ را تقدیم کردند. 

یکی از حواشی جلسه آخر شورا حرف‌های درگوشی علی صابری با محمدباقر قالیباف بود که دقایقی به طول انجامید ضمن اینکه علی صابری به شدت مورد تشویق مهمانان و اهالی رسانه قرار گرفت. به هنگام تقدیر از مجتبی شاکری عضو جانباز شورای شهر تهران، محسن پیرهادی و محمدباقر قالیباف بر دستان مجتبی شاکری بوسه زدند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا