شورای شهر

دلیل عدم نامگذاری معبری در تهران به نام “محمد مصدق”

به گزارش شورا‌آنلاین، مجتبی شاکری در سیصد و هفتادمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: همه ما مدیون مقاومت های جانبازان هستیم و باید یاد جانبازان گرامی داشته شود.

وی افزود: جانبازان تهدید ها را به فرصت تبدیل کردند و این می تواند نمونه ای از راهکارهای حل مشکلات پیش رو باشد.

عضو کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به راه اندازی 
نهضت کمپین ویژه مساجد در شهر تهران اظهارکرد: از سوی سازمان زیباسازی کمپینی تحت عنوان "آینده را از مساجد بسازیم" به راه افتاده است.

شاکری با ارائه آماری از تعداد نامگذاری های صورت گرفته در شهر تهران طی ۴ سال اخیر خاطرنشان کرد: با احتساب محلات، طی ۴ سال اخیر هزار و ۵۰۰ نامگذاری در شهر تهران صورت گرفت و این را می توان از جمله اقدامات کمیسیون نامگذاری شورا دانست.

وی در رابطه با موضوعات مطرح شده پیرامون نامگذاری معبری در تهران به نام دکتر محمد مصدق اظهارکرد: پیش از این برای نامگذاری معبری در تهران به نام محمد مصدق امضاهایی جمع شد و اعضا درخواست خود را در قالب نامه ارائه کردند. پس از این بررسی ها برای این نامگذاری اقداماتی صورت گرفت.

رئیس کمیته نامگذاری شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به فرمایشات امام خمینی (ره) در رابطه با دکتر محمد مصدق خاطرنشان کرد: برای نامگذاری معبری در تهران به نام محمد مصدق، با فرمایشات امام خمینی (ره) مواجه شدیم و به این خاطر که حضرت امام در رابطه با شخصیت دکتر مصدق اظهار نظری داشتند ما نامگذاری را متوقف کردیم.

وی تاکید کرد: با توجه به اصرار برخی از اعضای شورای شهر و با توجه به فرمایشات امام خمینی (ره) باید مشخص شود که چه طور این نامگذاری امکان پذیر خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا