ورزشی

شمسایی: مقصر باخت سنگین منم

به گزارش شورا‌آنلاین، وحید شمسایی درباره شکست سنگین تیمش در هفته هشتم لیگ برتر فوتسال توضیح داد: الآن که باخته‌ایم، مقصر من هستم اما برخی لحظات، اتفاقات از دست ما خارج است. در نیمه اول با یک گل جلو افتادیم و فرصت‌های زیادی را هم از دست دادیم. بیش از سه موقعیت تک‌به‌تک داشتیم؛ اما هر چه به انتهای بازی نزدیک شدیم، رطوبتی که روی زمین می‌نشست باعث می‌شد بازیکنان تعادل خود را از دست بدهند.

او افزود: این مشکل برای هر دو طرف بود اما آذرخش به آن عادت داشت. این همه هوادار به سالن آمده بود اما حیف که تهویه سالن کار نمی‌کرد. گل‌هایی که ما دریافت کردیم، به خاطر رطوبت زمین بود. ما در عرض سه دقیقه سه بار زمین خوردیم و هربار، توپ وارد دروازه ما شد. با این حال بازهم می‌گویم مقصر باخت، من هستم. پنج برد متوالی کسب کرده بودیم و باید به آن تداوم می‌بخشیدیم اما نشد.

سرمربی تیم تاسیسات دریایی با بیان این که نوزده هفته از لیگ برتر باقی مانده است، خاطرنشان کرد: به تیمم اعتماد و اعتقاد کامل دارم و می‌دانم دیروز شرایطی که می‌خواستیم فراهم نبود. ما دو دست پیراهن در جریان بازی عوض کردیم و وقتی بازی تمام شد انگار با لباس داخل استخر پریده بودیم. گویا دیروز شرجی‌ترین روز بندرعباس بود.

شمسایی ضمن تبریک به تیم آذرخش بندرعباس، عنوان کرد: این برد در وضعیت بحرانی به نفع آذرخش شد. هیچ‌گاه در مورد داوری صحبت نمی‌کنم و امروز تنها از کمیته داوران و آقای سهرابی می‌خواهم برای بازی‌های مهم از افرادی استفاده کنند که تجربه لازم را داشته باشند. دیروز داوری را دیدم که هیچ‌گاه در فوتسال ندیده بودمش و حتی اسمش را هم نمی‌دانستم.

او هم‌چنین در پاسخ به این پرسش که مهران عالیقدر از بازی بعدی می‌تواند به میدان برود؟ به ایسنا گفت: ما عالیقدر را به بازی آذرخش هم می‌توانستیم ببریم اما او با تیم تمرین نکرده بود و قرار شده از فردا (یک‌شنبه) به جمع ما اضافه شود. ما عالیقدر را بعد از کش و قوس‌های فراوان جذب کردیم و معادله بهم خورد. ابتدا حسین سلطانی گزینه ما بود اما با کادرفنی به این جمع‌بندی رسیدیم که در دنیای حرفه‌ای‌گری از عالیقدر استفاده کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا