شورای شهر

گلایه دنیامالی از منتقدان شهرداری: یک کیلو کار خوب هم در شهر نشده است؟/چرا برای رسانه‌های بیگانه خوراک تهیه می‌کنید

به گزارش شورا‌آنلاین، احمد دنیا مالی در تذکرات پیش از دستور سیصد و شصت و نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران اظهار داشت: شهردار منطقه ۱۵ در گزارش عملکرد خود اعلام کرد در سال ۹۲ ۱۵۰ نقطه آب‌گرفتگی در این منطقه داشته‌ایم ولی در سال ۸۴ این نقاط بی‌شمار بود.

وی افزود: در گذشته ترکیب و بافت این منطقه به شهر نمی‌خورد، بلکه روستایی بزرگ بود.

دنیامالی بیان داشت: در این منطقه کارهای بزرگی صورت گرفت و در گذشته کوچه‌ها و خیابان‌های آن منطقه رنگ آسفالت را ندیده بود و برای نخستین بار آسفالت شد.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران افزود: در حال حاضر در منطقه ۱۵ همچنان با توجه به اینکه یکی از مبادی ورودی و خروجی شهر تهران محسوب می‌شود، تکالیف انباشته وجود دارد و امیدورایم روزی بزرگراه شهید شوشتری با رضایت سازمان محیط زیست و ارگان‌های نظامی احداث شود و به بهره‌برداری برسد.

وی تصریح کرد: در جلسات آینده گزارشی از شورای چهارم به شهروندان ارائه شود.

دنیامالی افزود: مردم باید بدانند نمایندگانشان در این مدت چقدر وقت گذاشتند.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران اظهار داشت: سقف اختیارات شورا به خاطر اینکه قانون مدیریت شهری  هنوز به صورت جامع مورد عمل قرار نگرفته است، در این حد بوده است.

وی درباره باغ پرندگان نیز باغ پرندگان از مهم‌ترین اقدامات بوده که کارکرد خیلی خوبی داشته است. بنده چندین بار از این باغ بازدید کردم و یکی از شاخص‌ترین پروژه‌های شهر است.

دنیامالی درباره افتتاح حساب سازمان بازنشستگی شهرداری تهران نیز اظهار داشت: چرا بعضی‌ها فقط منفی نگاه می‌کنند، یعنی در این شهر یک کیلو کار مثبت نیز انجام نشده است. چرا باید برای رسانه‌های بیگانه و دشمنان نظام خوراک تهیه کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا