ورزشی

برانکو: در سوپرجام باید ۱۰ گل به نفت می زدیم

به گزارش شورا‌آنلاین، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از بازی با نفت تهران گفت: روز خبرنگار که دیرو بود تبریک می‌گویم. کمی تعداد شما کم است امروز یعنی اینکه هنوز جشن خبرنگاران ادامه دارد. بازی فردا سومین دربی برای تیم ما خواهد بود. فولاد، تراکتورسازی و اکنون هم تیم نفت مقابل ما قرار دارد.  

برانکو ادامه داد: ما خودمان را در سایه اخباری که درباره نفت منتشر می‌شود گم نمی‌کنیم. حمید درخشان و مجتبی خورشیدی از همکاران خوب من هستنند که در زمان کم به شکل خوبی کار کردند و خیلی راحت این موضوع در بازی‌های تیم نفت دیده می‌شود. آنها از دو بازی ۴ امتیاز گرفتند و فردا بازی سختی در انتظار ماست که می‌توانم بگویم این بازی کاملا متفاوت از بازی سوپرجام است. تیم نفت در موقعیت فعلی چیزی برای از دست دادن ندارد و برای به دست آوردن بازی می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: آنها ورزشگاه تختی را دارند و ما می‌دانیم که بازی سختی در پیش خواهیم داشت. از بازیکنانم سیدجلال حسینی در کورس ترکیب اصلی هست و با بقیه رقابت می‌کند اما ربیع‌خواه را نداریم چرا که کشش مختصری در ناحیه پا دارد و در ترکیب ما نیست چون نمی‌خواهیم ریسک کنیم و وضعیت او حادتر شود. بقیه بازیکنان آماده هستند و حتی علیپور هم بعد از یک جلسه محرومیت به ما اضافه شده است. در این بین طبیعی است که هدف ما همان هدف همیشگی است و با تمام احترام برای رقبا با تمام توان برای کسب سه امتیاز به میدان می‌رویم. تیم نفت مجموعه‌ای از بازیکنان باتجربه و جوان است و به همین خاطر فردا آماده‌ایم تا با بالاترین کیفیت بازی کنیم. 

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به سؤال خبرنگاری که گفت باشگاه پرسپولیس ۱۷۰ میلیارد تومان بدهکار است و AFC تهدید کرده در صورتی که تا ۹ شهریور این بدهی‌ها پرداخت نشود ممکن است نتوانند مقابل الاهلی بازی کنند، گفت: (ابتدا به شوخی گفت اگر نداریم این سؤال فنی نیست اما بپرسید). درست است این یک تهدید است و به هر حال باید بدهی‌ها پرداخت شود اما من اعتماد کامل به دکتر طاهری و اعضای جدید هیأت مدیره دارم که مشکلات را حل خواهند کرد همانطور که تا به حال نیز حل کرده‌اند. تردیدی ندارم این مشکل هم حل خواهد شد.

به گزارش فارس، خبرنگاری پرسید کسر ۶ امتیاز از پرسپولیس به خاطر پرونده ژوزه یک تهدید واقعی است، که در این لحظه پندار خمارلو مدیر رسانه‌ای پرسپولیس اظهار داشت: خطر کسر ۶ امتیاز غیرقابل باور است نمی‌دانم این خطر کسر ۶ امتیاز از کجا آمده است. حکم ژوزه هنوز صادر نشده و حکم دستیارانش آمده است اما برخی می‌گویند باشگاه پنهان کاری می‌کند که اینگونه نیست. ما باید پول ژوزه را بدهیم و در این مورد شکی نداریم. مهلت قانونی ۲۰ روز یا ۳ هفته‌ای صادر می‌شود و ممکن است پس از ان مهلت قانونی حکم به سقوط به دسته پایین‌تر کسر ۶ امتیاز یا ۳ امتیاز باشد اما باشگاه فی‌البداهه محرومیتی ندارد. بخشی از مشکلات با کمک اسپانسر و هواداران حل شده است. میزان بدهی پرسپولیس ۲۰۰ میلیارد تومان است نه ۱۷۰ میلیارد. که ما آن را هم به سازمان لیگ اعلام کرده‌ایم. بخشی از آن مربوط به بدهی و مالیات است. از شما رسانه‌ها خواهش می‌کنم هواداران را نگران‌تر نکنید. باشگاه فعلا در مورد پرونده ژوزه و کسر ۶ امتیاز تهدید نمی‌شود. در مورد دستیاران ژوزه حکم آمده و مهلت داده شده است که در حال سازماندهی برای حل این مشکل هستیم. 

خمارلو گفت: بحث بدهی ما و موضوع کنفدراسیون فوتبال آسیا جدی است اما بحث تسویه به این شکل نیست. ما باید میزان بدهی‌هایمان را اعلام کنیم و مبلغی که اعلام شده رقمی است که ما به فدراسیون فوتبال گفتیم چرا که از کنفدراسیون فوتبال آسیا چیزی را نمی‌توان پنهان کرد. با اداره مالیات هم صحبت کردیم چون کمر بدهی‌های ما می‌شکند. با بازیکنان قدیمی که طلبکار هستند هم حرف زده‌ایم تا بتوانیم از فرصت قانونی استفاده کنیم. آقای تاج و سایر مسئولان فدراسیون فوتبال هم به ما کمک می‌کنند. همچنین از رسانه‌ها توقع داریم که این مسائل را پیگیر باشند تا مشکلات حل شود. 

برانکو در ادامه نشست خبری‌اش در خصوص اینکه در بازی دوستانه پست جدیدی به سیدجلال حسینی داده بود و آیا این موضوع باعث خواهد شد که شاید در بازی‌های بعدی پست این بازیکن تغییر کند، گفت: سیدجلال یک بازیکن کلیدی و مهم برای تیم ماست. و او روز گذشته و ۲ روز قبل تست‌های خوبی هم داد که خوشبختانه مصدومیتش هم برطرف شده و ما برای این موضوع خوشحالیم. اینکه او در یک پست جدید استفاده شد به این دلیل بود که چون تازه از مصدومیت درآمده نخواستیم که فشار زیادی به او وارد شود. شجاع به تیم ما آمده تا بازی کند و در ۲-۳ بازی اخیر عملکرد خوبی داشت.اگر هم اشتباهی رخ داد به این دلیل بود که در همه جای دنیا این مسائل پیش می‌آید. باید بگویم سیدجلال پست خودش را دارد و در دفاع وسط بازی می‌کند.

وی درباره اینکه حمید درخشان سرمربی تیم نفت بعد از بازی سوپر جام گفته بود پرسپولیسی‌ها تیم ما را دست کم گرفته وگرنه ما باید گل‌های بیشتری می‌خوردیم و آیا بازیکنان پرسپولیس فردا هم ذهنیت‌شان را تغییر می‌دهند یا این تیم را دست کم می‌گیرند، اظهار داشت: به هرحال هر کسی تفکر خودش را دارد. اما تیمی که بنگر و بیک‌زاده را دارد قابل احترام است. در باره سوپرجام باید بگویم ما نفت را دست کم نگرفتیم. قبل از بازی و زمانی که بازیکنان گرم می‌کردند دیدم که بازیکنانم چقدر جدی و مصمم هستند و سه بر صفر هم بردیم. باید ۱۰ گل می‌زدیم؟ ما شانس‌های زیادی داشتیم اما به هر حال اولین بازی سخت است. چون بازیکنان هنوز تحت فشار تمرینات هستند. همیشه گفتم اولین بازی خیلی سخت است و هوا هم ۴۰ درجه بود. من از بازی بازیکنام راضی‌ام و آن چیزی که من را بیش از اندازه خوشحال می‌کند تلاشی است که از بازیکنانم در تمرینات می‌بینم.من به آنها تبریک می‌گویم. شاید یک تیم گاهی بازی را شل بگیرد اما من در بین بازیکنانم این موضوع را ندیدم. هر بازی سخت است و سال قبل دیدید که با فولاد یا تراکتورسازی چه شرایطی داشتیم. ما با فولاد یک – یک کردیم و تراکتورسازی هم تیمی است که بازیکنانی مثل نوری، حاتمی، شریفی،‌ابراهیمی و ایرانپوریان دارد. و می‌توانم بگویم آنها تیم باکیفیتی هستند. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا